Bu Blogda Ara

11 Temmuz 2017 Salı

MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017


Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey eloktronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor program yapıcıları. o zaman kuran ayetlerinide getirsinler.? Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır. Diyebilir birileri evet bizimde demokrasimiz var.o zaman demokrasiye ve Muhammedin getirdiği şartlara bakılır.Bu insan fıtratına uygunmu diye. örneğin; Mal can ve namuz konusunda kim ne diyor diye. (Şartlar. Eşyadaki özelliklere uygun düşmesi lazım)
Dolayısı ile..
Muhammedin getirdiği şartlar insan fıtratına uygun.(ölüm cezası veriyor) Demokrasinin getirdiği şartlar insan fıtratına uygun değil.(Taraf.Aklın üstününden.Hevadan,zenginden)
(Halbuki insandaki fıtrat kendisinin olanı kendi isteği dışında bir başkasıyla paylaşmak istemez)
olduğu anlaşıldığından fıtrata uygun olan alınır.
Dolayısı ile Muhammedin getirmiş olduğu şartlar Yaratıcının gönderdiği şartlar olarak kabül görür. Yaratıcıya ve son peygamberine inanmak vakaya mutabık olur ve Muhammedin getirmiş olduğu şartların bir tanesinin gereği kişi Müslüman olur ve yaratıcının vaadi gereği cenneti kazanmış olur.
************************************
Muhammed sas 1400 sene evvel ayetlerle bildirmiş insanın topraktan oluştuğunu.
Şimdi bilim açıklıyor elementlerden ve topraktaki elementlerle aynı olduğunu insanın.(insanın da eşya olduğunu)
Melekler*deriler* 
Biz insanı kara çamurdan, şekillenmiş bir balçıktan yarattık.
Hicr.26

Andolsun ki, biz insanı süzme çamurdan yarattık.
Müminün*12
"Andolsun ki, biz insanı süzme çamurdan yarattık." Bu ayet insanın varoluşunun evrelerine işaret ediyor, ama bir açıklama getirmiyor. İnsanın zincirleme olarak gelişen evrelerden geçerek çamurdan insana dönüştüğünü ifade etmektedir. Çamur varoluşun ilk kaynağıdır. Veya ilk evresidir. İnsan ise, son evresidir. Biz bu gerçeği Kur'andan öğreniyoruz. 
VB.BİR ÇOK AYET GÖSTERİLEBİLİR DELİL OLARAK.
******************
Allah’a inanmayan yok. (Ataistim diyenler yalancıdırlar)

Kur’an’ı Kerim’de; Allahu Teala’nın yarattığı her varlık “ŞEY” “olarak isimlendirilmiştir






49 yorum:

  1. Bu konuda sığ pozitivizm ile yola çıkılamayacağını bilen herkes gibi, o da bilimin tanımı gereği kesinlik iddiası taşımadığını, evrim teorisi de dahil, bilimsel düşüncenin gelişiminin ‘çalışma hipotezleri’ üzerinden yürüdüğünü teslim ediyor. Zır cahil olmayanlar için bu konuda ihtilaf söz konusu değil.
    ***
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2016/01/asl-nedir1-kok-esas-temel-kaide-asl.html?spref=fb
    YARATICININ VARLIĞININ KANITLANMASINDA KULLANILAN MODERN DELİLLER
    http://namenstr8bredaholland.blogspot.nl/2017/01/yaraticinin-varliginin-kanitlanmasinda.html
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    Bu gün 2017 bilim ve teknolojinin açığa vurduğu şeyleri 1400 sene evvel Muhammed sas vahiy alarak bir çok şeyi ayet olarak açıklamıştır.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/03/bu-gun-2017-bilim-ve-teknolojinin-acga.html
    http://www.iktibasdergisi.com/nuray-mert-evrim-teorisi-zir-cahil-olmayanlar-icin-bu-konuda-ihtilaf-soz-konusu-degil/

    YanıtlaSil
  2. Kitap, mîzan ve demir. İslâm’ın Dünyâ’ya hâkim olması ve müslümanların ve mazlumların zulümden kurtulup mutlu-huzurlu olması için gerek üç etken.
    ***
    https://namenstr8bredaholland.blogspot.nl/2017/01/yaraticinin-varliginin-kanitlanmasinda.html?showComment=1502337894273#c3223549209739186141
    *
    https://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html?showComment=1502337863765#c4362446956464694673
    *
    https://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/rasidi-hilafet-istiyorum-kaideler-ve.html?showComment=1502337820781#c409035416513187598
    *
    http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/otarite-olmadan-nasl-disiplin.html
    *
    https://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/03/bu-gun-2017-bilim-ve-teknolojinin-acga.html?showComment=1502337800973#c6912542058951268122
    http://www.iktibasdergisi.com/kitap-mizan-demir/

    YanıtlaSil
  3. Vahyin özüne dönmek, kendi fıtratımıza sahip çıkmaktır. Fıtratı bozulmamış bir insanın destekçisi de Allah Teala’dır.
    ***
    (Vahiy sade peygamberlere geldiğinden,sadece onların kendileri biliyordu Delilin yakin olarak kesin olduğunu.En yakını bile Delilin yakiniliğinde kesinlik yok idi.Ama bu gün deliller kati.EŞYA BAZ,ÖLÇÜ alındığında her şey çözülecektir.)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=233284633789612&id=100013242319421
    DİKKAT SEN BU GÜN PEYGAMBERLERDEN DAHA TOLERANSLI,AVANTAŞLISIN.2017 NESLİ.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=232208613897214&id=100013242319421
    ***
    İman, insan olmanın, yaradılışı veya oluşu tanımanın, varlık aleminde meydana gelen olayları anlamanın, evrendeki sırları bilmenin sonunda bütün dengeleri bulmanın yoludur.
    ***
    http://www.iktibasdergisi.com/inkar-edilen-bazi-iman-esaslarinin-din-icin-gereklilikleri/

    YanıtlaSil
  4. “Ben size: «Allah’ın hazineleri benim yanımdadır» demiyorum, gaybı da bilmem. «Ben bir meleğim» de demiyorum. Sizin gözlerinizin hor gördüğü kimseler (ilk Müslüman olan garibanlar) için, «Allah onlara asla bir hayır vermeyecektir de” diyemem. Onların kalplerinde olanı, Allah daha iyi bilir. Onları kovduğum takdirde ben gerçekten zalimlerden olurum.” (11/31)
    Buna rağmen Hakka inanmayanların Allah’ın Elçisini kabul etmemek için kendilerince yapılması imkânsız olan şeyleri onun yapmasını isteyerek ondan kurtulacaklarını zannediyorlardı.
    “Dediler ki: Sen, bize yerden bir kaynak çıkarmadıkça sana asla inanmayacağız.
    «Veyahut senin hurma ve üzüm bahçelerin olmalı; aralarından ırmaklar akıtmalısın..»
    “Yahut da iddia ettiğin gibi, göğü tepemize parça parça düşürmeli, ya da Allah’ı ve melekleri karşımıza getirmelisin.”
    «Yahut da altından bir evin olmalı. Veya göğe çıkmalısın. Bize, okuyacağımız bir kitap indirmediğin sürece (göğe) çıktığına da asla inanmayız.» De ki: Rabbimi tenzih ederim. Ben, sadece İnsan olan bir elçiyim. “ (17/90-93)
    “Onlar (bir de) şöyle dediler: Bu ne biçim peygamber; (bizler gibi) yemek yiyor, çarşılarda dolaşıyor! Ona bir melek indirilmeli, kendisiyle birlikte o da uyarıcı olmalı değil miydi?!”
    “Yahut da, kendisine bir hazine verilmeli veya ürünleri ile beslenebileceği bir bahçesi olmalıydı. Bu zalimler, müminlere «Sizler, büyülenmiş bir adamın arkasından gidiyorsunuz” dediler. (25/7-8)
    “Biz, senden önce de peygamberleri başka türlü göndermedik, kuşkusuz onlar da yemek yiyorlar ve çarşılarda yürüyorlardı. Bir de kiminizi kiminize bir imtihan aracı yaptık ki, bakalım sabredecek misiniz? Rabbin, her şeyi hakkıyla görendir.”(25/20)
    Ne gariptir ki müşriklerin bu tasavvurları daha sonra,“Müslümanlar” tarafından birer mucize olarak peygamberimize yakıştırılmıştır. Parmaklarından su akıtan, az bir yiyecek ve içecekten bir orduyu doyuran, göğe çıkıp Allah ile görüşen- miraç olayı gibi-, bir işaretiyle ayı ikiye bölen, çakıl taşlarını konuşturan ve ila ahir birçok olağan üstü olayları gerçekleştiren bir Peygamber anlayışı ortaya çıkmıştır.
    O gün peygamberi inkâr edenler O’nun kendileri gibi bir insan olduğu için kabul etmiyorlardı. Bu gün de “Müslüman olduğunu söyleyenler” Peygamberi normal bir insan olarak görmüyorlar. O’na bütün olağan üstü vasıfları yakıştırmaya çalışıyorlar.
    ***
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    ***
    Aslında Elçilere verilen mucizeler, her dönemin özelliğine, yaşayan insanların kültür ve bilgi seviyesine göre verildiğini yine Kur’an dan öğreniyoru
    ***
    Muhammed (as)’a da, Geçmişi kuşatan geleceği aydınlatan İlim ve Hakikat’in, Belagat ve Edebiyatın eşsiz örnekliğini sergileyen Kur’an’ı kerim verilmiştir. Bunun sebebi toplumların farklı konularda ulaşmış oldukları bilgi ve kültür seviyesidir. Kur’an, o günden bu güne kadar insanlığa şu çağrıyı yapmış olmasına rağmen, benzeri bir eser getirmekten insanlık aciz kalmıştır.
    “Yoksa: Onu uydurdu mu diyorlar. De ki: Doğru söylüyorsanız, onun benzeri bir sure getirin.” (10/8-38)
    ***
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2016/01/asl-nedir1-kok-esas-temel-kaide-asl.html?spref=fb
    ***
    Sadece Peygamberimizin yanlış olan içtihatları Allah tarafından düzeltilme şansına sahiptir.
    Resul'ün Müctehid Olması Caiz Değildir.(Eşyadaki özellik gereği EVLA olanı uygulamada uyarı gelmiştir.)
    http://islamdevleti.info/kitaplar/Islam_Sahsiyeti_Cilt_1/21.htm#_ftn3
    https://www.youtube.com/watch?v=LUgq7U5-0UE
    ***
    http://www.iktibasdergisi.com/kuran-da-elcinin-misyonu-ve-son-elcinin-konumu/

    YanıtlaSil
  5. Ancak kendisini küfrün karanlığına gömen, alıcılarını kapatan sağırlar, dilsizler ve körler de yok değildir. Allah elçilerine muhatap oldukları halde iman etmeyen, gözünün önündeki hakikati görmeyen nice insanların varlığına rabbimizin beyanıyla vakıf oluyoruz. Bizzat elçilerin aileleri içinde bile bu gaflete düşen (Nuh (as )‘ın oğlu ve hanımı, Lut (as)’ın hanımı, İbrahim (as)’ın babası gibi) istisnaların varlığı da bir gerçektir. Bu istisnalardan her zaman ve zeminde bulunacağına dair Rabbimiz bizleri uyarmaktadır: “Allah’ı unutan ve bu yüzden Allah’ın da onlara kendilerini unutturduğu kimseler gibi olmayın. Onlar yoldan çıkan kimselerdir.” (Haşr 59/19)
    ***
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    http://www.iktibascizgisi.com/allahi-unutanlar-gibi-olmayin/

    YanıtlaSil
  6. Elçi ulaşsın ulaşmasın herkes Allah’ın doğada tanık olduğu gerçeklerine, işaretlerine, yasalarına uymakla sorumludur. Herkesin bir vicdanı (Kuran buna kalb veya fuad diyor) vardır ve bilerek yanlış yaptığında kişiyi beklemeden cezalandırır. Aynı vicdan kişiyi büyük işler başardığında veya büyük iyilikler yarattığında huzur ve doyum duygusuyla ödüllendirir. Küçük veya büyük, kişi yaptığı her seçimle vicdanından onay veya kınama alır. 7.172’de anlatılan işte bu vicdanını dinleme veya dinlememe seçiminin ve sonuçlarının bilincine varıldığı andır, doğumdan önce yaşanmış ve unutulmuş bir anı değildir. Doğmadan önce bizden bir söz alınmış olsaydı bunu anımsamamız gerekirdi oysa Allah haksızlık edici değildir, mantıksız eylemde bulunmaz.
    ***
    BU YUKARIDAKİ SÖZ YANLIŞTIR.
    1*Kaideler konuşur. http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/rasidi-hilafet-istiyorum-kaideler-ve.html
    2*Ölçü,sağlama,muhasebe konuşur. http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/05/esyabazolcu-alindiginda.html
    3*Mantık değil Akıl konuşur. http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/akil-bu-gibi-genel-tanimlar-kisinin.html
    ****
    Allah her insana iyiliği de kötülüğü de bildirmektedir. Bunun için ille de bir peygambere veya kitaba gerek yoktur.
    BU YUKARIDAKİ SÖZ YANLIŞTIR.
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=343320416119366&id=100013242319421&hc_location=ufi
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/02/fetret-devrifetret-arapcada-kargasa.html
    -Bize akıl ermez gelen, gerçekte var. Doğanın sırlarının ardında, anlaşılmaz, soyut ve açıklanamaz bir şey duruyor. Anlayabileceğimiz her şeyin ötesindeki bu güce hürmet etmek benim dinimdir.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2017/11/aeinstein-bize-akl-ermez-gelen-gercekte_1.html
    https://gerceginkitabi.wordpress.com/2017/09/14/musluman-dogmayanin-sucu-ne/comment-page-1/#comment-2217

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=362510624200345&id=100013242319421&pnref=story

      Sil
  7. Elif, Lâm, Mim, Sad.

    Bazı sûrelerin başında bu ve buna benzer münferiden kullanılan diğer harfler mevzuuna sûre-i Bakara ile Âli İmran sûresinin başlarında temas etmiştik. Bu harflerin tefsirlerine dair görüşler arasında tercihimize şayan olanını burada da Kısaca tekrarlayalım.

    Kuran, bu çeşit harflerden ibaret olup insanoğlu da bu harflerleri kullandığı halde Kur’an’a benzeyen bir ibare meydana getirmekten aciz kaldığına işaret edilmektedir. Bu dahi doğrudan doğruya Kur’an’ın beşer kelâmı olmadığını gösteren kesin bir delildir.
    İşte harfler... Bu harflerden kelimeler meydana getirebilirler. Fakat bu kelimeleri sıralayarak Kur’an’a benzer bir kelâm meydana getirmeleri asla!!
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    http://seyyitkutubtefsiri.blogspot.nl/2016/05/kuran-bu-cesit-harflerden-ibaret-olup.html

    YanıtlaSil
  8. -Dinimi nasıl öğrenebilirim***islam nizamı 1

    https://www.youtube.com/watch?v=Ji14QI0aj18

    YanıtlaSil
  9. DİKKAT SEN BU GÜN PEYGAMBERLERDEN DAHA TOLERANSLI,AVANTAŞLISIN.2017 NESLİ.
    SON TEKNOLOJİ VE İLİMİN DOĞRULTUSUNDA YARATICININ VARLIĞININ İSPATI.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=233284633789612&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  10. Eşyayı baz,ölçü olarak aldığımızda,Sünnetin veya başka şeyin anlaşılması için, vakıa eşyadaki özelliğe mutabık mı bakılır mutabıksa doğruluğu onaylanır.
    ***
    DİKKAT SEN BU GÜN PEYGAMBERLERDEN DAHA TOLERANSLI,AVANTAŞLISIN.2017 NESLİ.
    SON TEKNOLOJİ VE İLİMİN DOĞRULTUSUNDA YARATICININ VARLIĞININ İSPATI.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=233284633789612&id=100013242319421
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    https://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html?showComment=1510380391129#c4944648012916907758
    SÜNNET ANLAYIŞI NASIL OLMALI.?
    Aslında vakıaya bakarken,ilişki kurarken eşyadaki özelliği baz alırsak bütün problemler çözülür.
    Örnek.
    Bir toplum nasılsa öyle yönetilir.
    Buyurun islam beldeleri.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=360036381114436&id=100013242319421&hc_location=ufi
    https://www.facebook.com/bekir.saglamer/posts/362620600832365
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=360917631026311&id=100013242319421&hc_location=ufi
    Prof.Dr.Ahmet KELEŞ "Sünnetin Anlamı ve Güncellenmesi" (27/05/2016)
    https://www.youtube.com/watch?v=Ns_l4ImnDqo

    YanıtlaSil
  11. MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    http://www.istekuran.net/

    YanıtlaSil
  12. Allah kainatı elementlerden yaratmıştır.
    Bedenimizi oluşturan elementlerden bazıları (Oligo elementler)
    http://namenstr8bredaholland.blogspot.nl/2017/01/element-nedir-elementin-ozellikleri.html
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    Bu gün 2017 bilim ve teknolojinin açığa vurduğu şeyleri 1400 sene evvel Muhammed sas vahiy alarak bir çok şeyi ayet olarak açıklamıştır.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/03/bu-gun-2017-bilim-ve-teknolojinin-acga.html
    SÜNNET ANLAYIŞI NASIL OLMALI.?
    Aslında vakıaya bakarken,ilişki kurarken eşyadaki özelliği baz alırsak bütün problemler çözülür.
    Örnek.
    Bir toplum nasılsa öyle yönetilir.
    Buyurun islam beldeleri.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=360917631026311&id=100013242319421&hc_location=ufi
    Tevbe suresi (Veda hutbasi*1*29)
    https://www.youtube.com/watch?v=ym-McRMq47I
    SİLAHLA DEĞİL TARİHİ KİTAPLARLA DEVLETLERİ FETH EDEN ORYANTALİSLER,MÜSTEŞRİKLER
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLr342JFErS74dMF0ALXVYKNUxFXnEWWNx
    https://www.youtube.com/watch?v=2RodMAQYJ98

    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.

    YanıtlaSil
  13. MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    O gün gelen vahyi sadece Allah ve Muhammed biliyordu kesin%100 Ama bu gün(2017)öyle değil ilim ve teknoloji ışığında hepsi açıklanmış
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=248112332306842&id=100013242319421
    DİKKAT SEN BU GÜN PEYGAMBERLERDEN DAHA TOLERANSLI,AVANTAŞLISIN.2017
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=232208613897214&id=100013242319421
    Bizi, mucizeler göstermekten alıkoyan, daha öncekilerin onları yalanlamış olmasından başka bir şey değildir.
    İsra suresi 59
    http://www.diniyazilar.com/2011/05/muhammed-peygambere-kuran-disinda-baska-hicbir-mucize-verilmedi/
    Yoksa, 'Onu Muhammed uydurdu' mu diyorlar? Onlara de ki; 'Eğer doğru söylüyorsanız, Kur'an'a benzer bir sure ortaya getiriniz, bu konuda Allah dışında kimleri yardıma çağırabilecekseniz, çağırınız. Yunus*38
    Aradan bin dört yüz yıl geçmiş hala bir ses yok .
    Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey eloktronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor proğram yapıcıları.
    o zaman kuran ayetlerinide getirsinler.?
    Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır.
    Diyebilir birileri evet bizimde demokrasimiz var.o zaman demokrasiye ve Muhammedin getirdiği şartlara bakılır.Bu insan fıtratına uygunmu diye.
    örneğin; Mal can ve namuz konusunda kim ne diyor diye.
    (Şartlar. Eşyadaki özelliklere uygun düşmesi lazım)
    Dolayısı ile..
    Muhammedin getirdiği şartlar insan fıtratına uygun
    http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2016/01/asl-nedir1-kok-esas-temel-kaide-asl.html?spref=fb

    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    https://www.youtube.com/watch?v=V4HnZQK-J9k&list=PLzuPsekljGMN22K2y_VC8sxf7KojiYTEl&index=3

    YanıtlaSil
  14. Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2016/01/asl-nedir1-kok-esas-temel-kaide-asl.html?spref=fb
    https://www.youtube.com/watch?v=lVItMts1Z3w
    CENNET GARANTİ BELGESİ...KATİ DELİLLERİYLE.
    Cenneti kazanmak onay ve red meselesidir.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/01/cennet-garanti-belgesi.html
    LA İLAHE İLLALLAH DİYEN CENNETE GİRER...AÇIKLAMASI.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2017/11/aeinstein-bize-akl-ermez-gelen-gercekte_1.html
    GENELDE İNSANLIĞIN ÖZELDE MÜSLÜMANLIĞIN YOL AYIRIMI.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2017/10/genelde-insanligin-ozelde-muslumanligin.html
    Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/02/fetret-devrifetret-arapcada-kargasa.html
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html


    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    https://www.youtube.com/watch?v=JxLBPWluTbU&list=PLzuPsekljGMMZj0ZmZVegsNXPTArBzfHw

    YanıtlaSil
  15. MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    DÜNYA OLDU BİR KÖY, EY İNSANOĞLU HEDEFİNİ İSTİKAMETİNİ BELİRLE.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/11/dunya-oldu-bir-koy-ey-insanoglu.html
    “Kuşkusuz, Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.”(Rad 11)
    GENELDE İNSANLIĞIN ÖZELDE MÜSLÜMANLIĞIN YOL AYIRIMI.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2017/10/genelde-insanligin-ozelde-muslumanligin.html
    GENELDE TÜM İNSANLIK,ÖZELDE MÜSLÜMANLAR KUŞATILMIŞ HALDELER ŞU ANDA.
    DOSTUNU DÜŞMANINI BELİRLEKİ HEDEFİNE VARASIN MÜSLÜMAN,KARDEŞİM.
    DİYANET VE MESCİDİ DIRAR'IN KURULUŞ GAYESİ AYNI OLDUĞUNA GÖRE (MÜSLÜMANLARA ENGEL)
    MESCİDİ DIRARA YAPTIĞIN HER İYİLİK KÖTÜ ALGILANIYORDA NİYE DİYANETE YAPILAN HER İYİLİK SEVAP ALGILANIYOR.?
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=174023339715742&id=100013242319421

    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    Hatalı olmayan alim yoktur.Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Allâh, senin hakikatindir, özündür, varlığındır.
    ******************Sözü çok tehlikelidir.Yanlıştır.*******************
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313021395815935&id=100013242319421
    https://www.youtube.com/watch?v=aTmuhZTyDS0&index=51&list=WL

    YanıtlaSil
  16. “Kuşkusuz, Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.”(Rad 11)
    14*Faydalı veya zararlı bir şeyi kişi öncelikle kendinden ve yakınından başlar paylaşmaya.(Eşyadaki özellik,insandaki hal)
    (örnek,Dua gibi,önce bana sonra anama babama,müminlere ve bütün insanlara gibi)
    (Müslüman olduğunu söylemekte Allah'a yakın olmanın bir ifadesidir.)
    Sen, Kötürüm,sakat,hasta veya engelli olsan yakınından bir şey istesen ve yakının olmayan tanıdık birisinden bir şey istesen her iki taraftan da olumsuz cevap alsan sen ne yaparsın.?
    Kendi yakınına kızarsın.darılırsın,gücenirsin sonrada tanıdığına.
    http://huseyinsas.blogspot.nl/2016/08/insandaki-halleresyadaki-ozellikler-den_16.html
    GENELDE TÜM İNSANLIK,ÖZELDE MÜSLÜMANLAR KUŞATILMIŞ HALDELER ŞU ANDA.
    DOSTUNU DÜŞMANINI BELİRLEKİ HEDEFİNE VARASIN MÜSLÜMAN,KARDEŞİM.
    DİYANET VE MESCİDİ DIRAR'IN KURULUŞ GAYESİ AYNI OLDUĞUNA GÖRE (MÜSLÜMANLARA ENGEL)
    MESCİDİ DIRARA YAPTIĞIN HER İYİLİK KÖTÜ ALGILANIYORDA NİYE DİYANETE YAPILAN HER İYİLİK SEVAP ALGILANIYOR.?
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=174023339715742&id=100013242319421&hc_location=ufi
    BU DURUMDA İSLÂM BİZDEN NE YAPMAMIZI İSTİYOR
    http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/bu-durumda-islam-bizden-ne-yapmamizi.html
    EBEDİ HAYATTA KALİTELİ YAŞAM ELDE ETMEK İÇİN YAPACAĞIN PAYLAŞIM.İNSANLIĞIN MENFAAT'INA GEREKLİ BİLGİLER.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/01/insanligin-menfaatina-gerekli.html
    CENNET GARANTİ BELGESİ...KATİ DELİLLERİYLE.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/01/cennet-garanti-belgesi.html
    CENNET'İN GARANTİSİ***MÜSLÜMANLARIN VE KAFİRLERİN ALLAH TARİFİ,TANIMI..SEN BU TARİFİN NERESİNDESİN?
    http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2014/10/muslumanlarin-ve-kafirlerin-allah.html
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    DÜNYA OLDU BİR KÖY, EY İNSANOĞLU HEDEFİNİ İSTİKAMETİNİ BELİRLE.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/11/dunya-oldu-bir-koy-ey-insanoglu.html


    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    Hatalı olmayan alim yoktur.Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Allâh, senin hakikatindir, özündür, varlığındır.
    ******************Sözü çok tehlikelidir.Yanlıştır.*******************
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313021395815935&id=100013242319421&pnref=story
    https://www.youtube.com/watch?v=xEEbnjdnkX4

    YanıtlaSil
  17. Rahmân [yarattığı bütün canlılara dünyada çokça merhamet eden Allah], Kur’ân’ı/ öğrenip öğretmeyi öğretti, insanı oluşturdu, ona hayır ve şerri, iyiyi, kötüyü ayırmayı öğretti.

    Burada konu edilen insanın yaratılışı, insanın ilk yaratılışı değil, hayvanlıktan insanlığa terfi ettirilişidir. Nitekim, “Her hayvan, hayvan olarak doğar, insan ise insan olarak doğmaz, sonradan insanlaşır” denilmiştir. O nedenle bu âyete göre, Kur’ân öğrenmeyen, öğrenip öğrenmeyenler, beyânı bilmeyenler, insan sûretinde olsalar da insan sayılmazlar.

    Burada konu edilen insanın yaratılışı, işte bu oluşumdur. Bu konu, bu beyânnamenin devamı niteliğinde olan İnsan sûresi’nin başında detaylandırılmaktadır:

    Âyette Allah’ın müdahalesinin üçüncü şekli, insana beyânı öğretmesidir ki bu, “insanın maksadını açıklaması” veya “hayır ve şerr arasındaki farkın öğretilmesi” anlamlarına gelir. Tercihe şayan olan ise, ikinci anlamdır: insana iyinin, doğrunun, hayrın, şerrin ne olduğunun öğretilmesidir.

    İnsanın doğal yetenekleri iyiyi-doğruyu, yararlıyı-zararlıyı tam tamına kavramaya yeteri değildir. Allah’ın bildirdiği üzere insan fıtraten zâlim, nankör, sevinç delisi, ümitsiz, cimri, bencil, güçsüz, aceleci, hırslı, sabırsız, tahammülsüz, şehvet-perest olarak yaratılmıştır. İnsanın bu olumsuz niteliklerinden kurtulması, Kur’ân’daki ilâhî ilkeleri öğrenmesine bağlıdır. O nedenle Allah, toplumlara müdahale ederek iyiyi-doğruyu öğretecek kitap indirir, öğretmen gönderir.

    İşte bu, Muhammed’in elçi oluşuna Allah’ın tanıklığıdır.

    Bunlar, Allah’ın Rahmân olmasının tecellisidir. Yani, Allah, insanlara çok acıdığı için kitap indirir, elçi gönderir.
    ***
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    İnsanın kalkınması için külli fikre ve fikri kaideye ihtiyacı vardır…Bu fikir veya fikri kaide, eşya hakkındaki mefhumları verir…
    http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/rasidi-hilafet-istiyorum-kaideler-ve.html
    http://www.istekuran.com/index.php/makaleler/beser-insan-adem

    YanıtlaSil
  18. Şüphesiz o, düşündü ve ölçü koydu. –Artık o mahvoldu. Nasıl bir ölçü koydu! Yine o mahvoldu. Nasıl bir ölçü koydu!– Sonra baktı. Sonra yüzünü buruşturdu, kaşlarını çattı. Sonra, arkasını döndü ve böbürlendi de: “Bu, söylenti hâlinde gelen bir büyüden başka bir şey değil. Bu, beşer sözünden başka bir şey değil” dedi.
    18-25.
    ***
    EŞYA,BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA...
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/05/esyabazolcu-alindiginda.html
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    AKLIMA TAKILANLAR...Ataist.Müşrik.....
    http://huseyinsas.blogspot.nl/2013/12/aklima-takilanlar.html
    http://www.istekuran.com/index.php/4-muddessir-suresi

    YanıtlaSil
  19. Böyle bir engellemenin en yakın akrabaları tarafından yapılması peygamberimizi çok üzüyordu. Çünkü onların engellemeleri ve menfi propagandaları nedeniyle istediği başarıyı gösteremiyordu. Amcasının verdiği zarar başkalarının verdiğinden kat kat fazlaydı. Mesela bazı kimseler “Kendi amcasının bile inanmadığına biz niçin inanalım?” diyordu.
    ***
    Bu gün bu sözlere hacet yoktur.
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    DİKKAT SEN BU GÜN PEYGAMBERLERDEN DAHA TOLERANSLI,AVANTAŞLISIN.2017 NESLİ.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=232208613897214&id=100013242319421


    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    Hatalı olmayan alim yoktur.Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Allâh, senin hakikatindir, özündür, varlığındır.
    *****************Sözü çok tehlikelidir.Yanlıştır.******************
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313021395815935&id=100013242319421&pnref=story
    http://www.istekuran.com/index.php/6-tebbet-veya-mesed-kurudu-suresi

    YanıtlaSil
  20. Kur’an, yerçekimi ile ilgili terminolojinin var olmadığı bir dönemde, yerçekimine bağlı oluşumları açıklamıştır.”[4]

    Bu gün 2017 bilim ve teknolojinin açığa vurduğu şeyleri 1400 sene evvel Muhammed sas vahiy alarak bir çok şeyi ayet olarak açıklamıştır.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/03/bu-gun-2017-bilim-ve-teknolojinin-acga.html
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    ŞEYTANIN GİZLENDİĞİ KÖŞE BAŞI...!
    http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/seytanin-gizlendigi-kose-basi.html
    Bedenimizi oluşturan elementlerden bazıları (Oligo elementler)
    http://namenstr8bredaholland.blogspot.nl/2017/01/element-nedir-elementin-ozellikleri.html
    MÜTTAKİLER (HİDAYET VE DALALET MESELESİNE AÇIKLAMA)
    https://www.facebook.com/saved/?collection_token=100013242319421%3A586254444758776%3A139&search_token=hidayet%20vedalalet

    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    Hatalı olmayan alim yoktur.Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Allâh, senin hakikatindir, özündür, varlığındır.
    *****************Sözü çok tehlikelidir.Yanlıştır.******************
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313021395815935&id=100013242319421
    http://www.istekuran.com/index.php/7-tekvir-durme-suresi

    YanıtlaSil
  21. Dindarlar için “devletin doğruları” önce geliyor
    http://www.agemder.org/2035/Dindarlar-icin-%E2%80%9Cdevletin-dogrulari%E2%80%9D-once-geliyor
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=355643268220414&id=100013242319421&substory_index=1
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=355494138235327&id=100013242319421
    Allah'ın Son Peygamberi Hz.Muhammede inanmadığını söyleyenlere hitaben....
    http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2015/10/allaha-inanmayan-yok.html?spref=fb
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2016/01/asl-nedir1-kok-esas-temel-kaide-asl.html?spref=fb
    Kişi hüküm verirken verdiği konu hakkında bilgisi noksan olursa hükümde yanlış olur.
    http://namenstr8bredaholland.blogspot.nl/2017/01/kisi-hukum-verirken-verdigi-konu.html


    “Kuşkusuz, Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.”(Rad 11)

    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    Hatalı olmayan alim yoktur.Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Allâh, senin hakikatindir, özündür, varlığındır.
    *****************Sözü çok tehlikelidir.Yanlıştır.****
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313021395815935&id=100013242319421
    https://www.youtube.com/watch?v=TDaP-028Hvk

    YanıtlaSil
  22. Rabbin, kendilerine âyetlerimizi okuyan bir peygamberi ana kente göndermedikçe, memleketleri değişime/yıkıma uğratıcı değildir. Zaten Biz, halkı şirk koşarak yanlış; kendi zararlarına iş yapan kimseler olmayan memleketleri değişime/yıkıma uğratıcı değiliz.
    (Kasas/59)
    Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.
    isra.15
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/02/fetret-devrifetret-arapcada-kargasa.html
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    VAHİY KONULARI HARİCİNDE, DALINDA UZMANLAŞMIŞ KİŞİ...
    http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/onemli-olaylar-vahiy-konulari-haricinde.html
    Aslında vakıaya bakarken,ilişki kurarken eşyadaki özelliği baz alırsak bütün problemler çözülür.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=360036381114436&id=100013242319421&hc_location=ufi
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=358042807980460&id=100013242319421&pnref=story
    http://bredaholland.blogspot.nl/2017/11/onemli-onemli-onemli-kuran-ve-sunnet-bu.html
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/11/dunya-oldu-bir-koy-ey-insanoglu.html
    HİLAFET...BU DURUMDA İSLÂM BİZDEN NE YAPMAMIZI İSTİYOR?
    http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/bu-durumda-islam-bizden-ne-yapmamizi.html


    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    “Kuşkusuz, Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.”(Rad 11)

    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    Hatalı olmayan alim yoktur.Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Allâh, senin hakikatindir, özündür, varlığındır.
    ***Sözü çok tehlikelidir.Yanlıştır.**
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313021395815935&id=100013242319421
    http://www.istekuran.com/index.php/makaleler/dinde-peygamberin-sunnetin-hadisin-yeri

    YanıtlaSil
  23. Bedenimizi oluşturan elementlerden bazıları (Oligo elementler)
    http://namenstr8bredaholland.blogspot.nl/2017/01/element-nedir-elementin-ozellikleri.html
    “Andolsun ki, insanı süzme çamurdan yarattık.” “Gerçekten insanı bayağı bir suyun özünden yarattık.” âyetleri üzerinde durmak isteriz.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=280792325705509&set=a.147226759062067.1073741828.100013242319421&type=3&pnref=story
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html

    Bu gün 2017 bilim ve teknolojinin açığa vurduğu şeyleri 1400 sene evvel Muhammed sas vahiy alarak bir çok şeyi ayet olarak açıklamıştır.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/03/bu-gun-2017-bilim-ve-teknolojinin-acga.html
    ŞEYTANIN GİZLENDİĞİ KÖŞE BAŞI...!
    http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/seytanin-gizlendigi-kose-basi.html



    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    “Kuşkusuz, Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.”(Rad 11)

    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    Hatalı olmayan alim yoktur.Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Allâh, senin hakikatindir, özündür, varlığındır.
    ***Sözü çok tehlikelidir.Yanlıştır.**
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313021395815935&id=100013242319421
    http://www.istekuran.com/index.php/34-kaf-suresi

    YanıtlaSil
  24. Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey eloktronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor proğram yapıcıları.
    o zaman kuran ayetlerinide getirsinler.?
    Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=405840936533980&id=100013242319421&pnref=story
    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/jbhkUUBxkhY

    YanıtlaSil
  25. MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    Sen önce bir Müslüman ol sonra tefarrutını uygularsın.Yoksa Müslümanlık adına yaptığın her şey boşa çıkar abesle iştigal etmiş olursun.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/08/ademden-kardesimsen-once-bir-musluman.html
    Bu gün 2017 bilim ve teknolojinin açığa vurduğu şeyleri 1400 sene evvel Muhammed sas vahiy alarak bir çok şeyi ayet olarak açıklamıştır.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/03/bu-gun-2017-bilim-ve-teknolojinin-acga.html
    ŞİRK...: Akide sahih olmayınca, ibadet de sahih olmaz.
    http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/okuogrenistikametini-belirle-akide.html
    GENELDE İNSANLIĞIN ÖZELDE MÜSLÜMANLIĞIN YOL AYIRIMI.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2017/10/genelde-insanligin-ozelde-muslumanligin.html
    DÜNYA OLDU BİR KÖY, EY İNSANOĞLU HEDEFİNİ İSTİKAMETİNİ BELİRLE.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/11/dunya-oldu-bir-koy-ey-insanoglu.html
    Bir topluma elçi göndermeden zulüm etmeyiz.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/02/fetret-devrifetret-arapcada-kargasa.html

    XXXXX
    “Kuşkusuz, Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.”(Rad 11)

    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    Hatalı olmayan alim yoktur.Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Allâh, senin hakikatindir, özündür, varlığındır.
    ***Sözü çok tehlikelidir.Yanlıştır.**
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313021395815935&id=100013242319421
    http://www.istekuran.com/index.php/41-yasin-suresi

    YanıtlaSil
  26. YARATICININ VARLIĞININ KANITLANMASINDA KULLANILAN MODERN DELİLLER
    http://namenstr8bredaholland.blogspot.nl/2017/01/yaraticinin-varliginin-kanitlanmasinda.html
    GENELDE İNSANLIĞIN ÖZELDE MÜSLÜMANLIĞIN YOL AYIRIMI.
    http://bredaholland.blogspot.nl/2017/10/genelde-insanligin-ozelde-muslumanligin.html
    http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2014/10/muslumanlarin-ve-kafirlerin-allah.html
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    ŞİRK...: Akide sahih olmayınca, ibadet de sahih olmaz.
    http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/okuogrenistikametini-belirle-akide.html
    Cenneti kazanmak onay ve red meselesidir.
    Görüldüğü gibi, “havl” sözcüğünün anlamına göre ayette “havl-i cehennem” olarak belirtilen mahşer yeri “cehennemin dış kenarı, yanı başı” demektir. Burası ise gidilecek bir yer olup cehennem gibi girilecek bir yer değildir. Ayetlerin açık ifadesinden anlaşıldığına göre, mahşer günü toplanma, sorgu sual, ayrışma, yani cennete ve cehenneme sevk buradan[havl-i cehennemden / cehennemin dış kenarından, yanı başından] yapılacaktır. Herkesin diz üstünde bulundurulacağı bu yerde [cehennemin dış kenarında] sadece zalimlerin bırakılacağı ve muttakilerin oradan kurtarılacağı hususuna dikkat edilirse, konunun hiç de hurafelerde anlatıldığı gibi topluca cehenneme giriş şeklinde olmayacağı anlaşılmaktadır.
    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/ggTWmQzHvEW
    “Allah peygamberlik müessesesi ümmete yüklenmiştir. Ümmet insanlığa Marufu emredecek, neyhe de mani olacak. Müslüman evinde rahat rahat yatamaz. Böyle bir hakkı yok”
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=406310073153733&id=100013242319421
    DEMOKRASİNİN EN BELİRGİN ÖZELLİKLERİNDEN OLAN ÇOĞUNLUĞA İNSANLAR NASIL BAKMIŞ İNSANLARIN YARATICISI NASIL TARİF ETMİŞ BAKALIM.
    http://meerstr11.blogspot.nl/2017/01/demokrasinin-en-belirgin.html
    DÜNYA OLDU BİR KÖY, EY İNSANOĞLU HEDEFİNİ İSTİKAMETİNİ BELİRLE.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/11/dunya-oldu-bir-koy-ey-insanoglu.html

    XXXXX
    “Kuşkusuz, Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.”(Rad 11)

    Not.Kişinin kendisinde bulunan eski fakat yanlış olan bilginin,Yeni duyduğu doğru bilgiyi HAZMETME si zordur.Süt içen bebeğe yemek sunulması gibi.
    Hatalı olmayan alim yoktur.Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Allâh, senin hakikatindir, özündür, varlığındır.
    ***Sözü çok tehlikelidir.Yanlıştır.**
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=313021395815935&id=100013242319421
    http://www.istekuran.com/index.php/42-furkan-suresi

    YanıtlaSil
  27. Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.isra.15
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=408879816230092&id=100013242319421&pnref=story
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/Tt2tEujs3Sw

    YanıtlaSil
  28. Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor program yapıcıları.
    o zaman kuran ayetlerinide getirsinler.?
    Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.nl/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    https://twitter.com/DrZekiBay/status/981843715303100417
    https://www.youtube.com/results?search_query=nebi+resul+zeki+bayraktar

    YanıtlaSil
  29. MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.com/2017/07/muhammed-sas-in-allahin-peygamberi.html
    Allah'ın Son Peygamberi Hz.Muhammede inanmadığını söyleyenlere hitaben....
    http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.com/2015/10/allaha-inanmayan-yok.html?spref=fb
    https://plus.google.com/u/0/+Hakk%C4%B1YILMAZ/posts/91UHbJGCU1x

    YanıtlaSil
  30. Okuma-yazması bile olmayan, hayatta bir tek şiir söylemeyen, ve üstelik herkes tarafından en emin/güvenilir olarak bilinen Hz. Muhammed bazen birkaç dakika içinde onlarca ayeti ortaya koyuyordu.

    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/3FH3MtudZmc

    YanıtlaSil
  31. Mü’minlerin Mekke dönemi boyunca kendileriyle mücadele ettikleri tipler Müşrikler olmuştur.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=617150975402974&id=100013242319421
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/93MQrZA98Xx

    YanıtlaSil
  32. KENDİ DİLİNDEN RESULULLAH
    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/QfPYcwP7Njt
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=621825994935472&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  33. “PEYGAMBERİ DEVREDEN ÇIKARIYORUM!!”
    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/5ehA6C36Dwd
    https://plus.google.com/u/0/109838719669290377148/posts/5ehA6C36Dwd

    YanıtlaSil
  34. Allah'ın Son Peygamberi Hz.Muhammede inanmadığını söyleyenlere hitaben....
    https://plus.google.com/109838719669290377148/posts/6CPq5RjQRsa
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=626212727830132&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  35. MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    EBEDİ HAYATTA KALİTELİ YAŞAM ELDE ETMEK İÇİN YAPACAĞIN PAYLAŞIM.İNSANLIĞIN MENFAAT'INA GEREKLİ BİLGİLER.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=666223750495696&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  36. PEYGAMBERİN SİZE ŞAHİT OLDUĞU GİBİ SİZLERDE TÜM İNSANLIĞA ŞAHİT OLMAK ZORUNDASINIZ
    MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    Gelecek nesiller için paket halinde yaşama dair görüşleri açıklayacağım. Sen katılmak ister misin? Mahşer günü ben bilmiyordum görmedim duymadım gibi bahaneler üretmesin.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=687980281653376&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  37. MUHAMMED (SAS) İN ,ALLAH'IN PEYGAMBERİ OLDUĞUNUN DELİLLERİ.2017
    MÜSLÜMAN OLDUĞUNU İSPATLAMANIN DELİLLENDİRMENİN İKİ YOLU.
    Allah'ın Son Peygamberi Hz.Muhammede inanmadığını söyleyenlere hitaben....
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=704441603340577&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  38. Kendi referanslarını, kendi paradigmalarını özgürleştiremeyen, bunlara meşruiyet kazandıramayan, toplumsallaştıramayan bir toplumun ve kültürün ısrarla “medeniyet tasavvuru” klişesini gündemde tutmasının anlaşılabilir bir yanı yoktur.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=712750005843070&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  39. Fikrin kişide mefhumlaşabilmesi için fikrin vakıaya mutabık olması gerekir.
    Şayet Muhammed'in getirdiği haksa,biz şu üzerinde bulunduğumuz eşeklerimizden daha kötüyüz...
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=755706468214090&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  40. Dînimizin ve aklımızın eksikliği nedir? Yâ Rasûlallah? dediler. 9
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=763951924056211&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  41. Kuran diri olanları uyarmak ve kafirlerin üzerine Sözün hak kılınması için gönderilmiştir -
    Biz peygamber göndermedikçe hiçbir kavmi azaba uğratmayız.
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1194567805254938624

    YanıtlaSil
  42. #sesimiduyinsanlık
    İnsanlar için hesapları yaklaştı. Onlar ise aldırmazlık içinde,...
    ALLAH'IN KADROLU MEMURU OLDUĞUMU DELİLLERİ...
    NEREDEN NEREYE...!
    Her birimiz kendi temel değerlerimizi ve inançlarımızı sorgulamaya cesaret edince değişim gelecek .
    https://t.co/W3M9HOE6FP

    YanıtlaSil
  43. VAHYİN MUSHAFLAŞMASI 01/Dillerin Kökeni
    https://t.co/C63qCesvty
    Dil bozulursa din bozulur
    Sünnetullah, Doğanın kanunu. Kaideler ile yenilen!
    KAİDELER-RABÇANIN FITRATCASI
    https://t.co/X4445MubM1
    Ruh eşyadaki özelliklerdir...
    ÇÖZÜM..
    https://t.co/lT66nYmocU
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1404003699631001606?s=19

    YanıtlaSil
  44. Allah'tan başkasına kulluk etmeyesiniz diye. Muhakkak ki ben size O’nun tarafından gönderilmiş bir uyarıcı ve müjdeciyim.
    Siz in problemin çözümü bende benim problemin çözümü de siz de
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://t.co/PznRxOKmWn https://t.co/fGIGwG4cIc

    YanıtlaSil
  45. ÇAMURDAN YAPILMA BİR KUŞA ÜFLETTİRİP CAN VERMEK, YÜCE ALLAH'IN İLKELERİ ARASINDA YOKTUR!
    Biliyorsunuz SÜNNETULLAH, Allahın değişmez YASA larıdır. ve bu YASA ların ASLA { hiç bir zaman ve şartta} değişmeyeceğini söyleyen Allahtır.
    Peki hani Sünnetullah?
    https://t.co/IfPOmGyJJp

    YanıtlaSil
  46. KİŞİNİN TAKİP ETMESİ GEREKEN HEDEF.
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Gidişatı doğru okuyup tedbirler almamız; mükellefiyetlerimiz bakımından büyük önem arz etmektedir.
    Bildiklerimizle değil de...
    Yeni Nesillere Duyurulur.
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02osMdJojdjjhkBEhJrHca9k5z5Kv5ZRnGUDw5gquh4TDx79NwfE22DCNZUSugVRhbl&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  47. P.K.-150.B.(KUR’AN’IN EVRENDEKİ MUCİZELERİ)
    Vakti geldikçe insana, kâinatın uçsuz bucaksız ufuklarında ve bizzat kendi iç dünyasında âyetlerimizi göstereceğiz.
    DİKKAT SEN BU GÜN PEYGAMBERLERDEN DAHA AVANTAJLISIN.
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARI.DÜNYA'YA ÇÖZÜM.
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02NN78698WeZhTwssRrPJ7r8L7RUiF3kG6vEjJeEqfeEyiVrtFFa8EgvRbp1uuWJ9rl&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  48. EŞYANIN KAİDELER ARACILIĞI İLE DİLE GELMESİ.!
    Düşünüp ibret alan yok mu? “İnsanların kendi elleriyle işledikleri yüzünden karada ve denizde fesat ortaya çıktı.Belki vazgeçerler diye, yaptıklarından bir kısmını Allah onlara böylece tattırıyor.
    HELAK KAPIDA.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=609525946165477&id=100013242319421

    YanıtlaSil