Bu Blogda Ara

28 Aralık 2016 Çarşamba

Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.



Asıl nedir: Kök, esas, temel, kaide Asıl olan. vakıanıneşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.

Asıl nedir:1. Kök, esas, temel, kaide
Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
Bu kainatta kendi kendine oluşmuş bir şey olmadığına göre o zaman bu

kainatıda bir yaratıcı yaratmış dolayısı ile benide.(insanlığı) 
O zaman bu yaratıcının beni yönlendirmesi ,Kullanma klavuzu vermesi lazım Normal hayatın akışında yaratıcı ile insanlar arasında ki aracıya peygamber denmiş. o zaman en son peygamberlik iddiasında bulunan kişinin getirmiş olduğu kontrata anlaşma şartlarına bakacağız.
Dolayısı ile..
Muhammedin getirdiği şartlar insan fıtratına uygun.(ölüm cezası veriyor) Demokrasinin getirdiği şartlar insan fıtratına uygun değil.(Taraf.Aklın üstününden.Hevadan,zenginden)
(Halbuki insandaki fıtrat kendisinin olanı kendi isteği dışında bir başkasıyla paylaşmak istemez)
olduğu anlaşıldığından fıtrata uygun olan alınır.
Dolayısı ile Muhammedin getirmiş olduğu şartlar Yaratıcının gönderdiği şartlar olarak kabül görür. Yaratıcıya ve son peygamberine inanmak vakaya mutabık olur ve Muhammedin getirmiş olduğu şartların bir tanesinin gereği kişi Müslüman olur ve yaratıcının vaadi gereği cenneti kazanmış olur. Kişi bu vaadi elinde tutabilmek için Muhammedin getirmiş olduğu yaratıcının tarifini onaylaması lazım. Yaratıcının kırmızı çizgisi şirktir.(Allah'ın tarifi) (Göklerin ve yerin Rabbi, Arş'ın da Rabbi olan Allah onların uydurdukları noksan sıfatlardan yücedir, münezzehtir.zuhruf*82 O tarifde budur.) Bu olayı bilen şeytan Medya veya diğer yollarla kafir kişinin Allah tarifini onaylattırarak kişiyi Müslümanım diye diye cehennemin bir başka kapısından içeri atıyor.
*****************************************************************
"Öyleyse, dedi, beni azdırmana karşılık, and içerim ki, ben de onlar(ı saptırmak) için senin doğru yolunun üstüne oturacağım."
"Sonra (onların) önlerinden arkalarından, sağlarından sollarından onlara sokulacağım ve sen, çoklarını şükredenlerden, bulmayacaksın."
(Allah) buyurdu: "Haydi, sen, yerilmiş ve kovulmuş olarak oradan çık. And olsun ki,onlardan sana kim uyarsa, (bilin ki) sizin hepinizden (derleyip) cehennemi dolduracağım." (A'RAF/16-18)
Şeytan Müslüman kılıfına bürünüp prof etiketiyle Atv ve flastv gibi kanallarda Nihat hatipoğlu,Cübbeli Ahmet gibi kişiler vasıtasıyla şu Allah tarifini sunuyor eğer sen onların söylemiş olduğu Akideyi benimser ve onaylarsan Kafir oluyor ve ebedi cehenneme gidiyorsun.Her ne kadarda diğer islamın şartlarını yerine getirsende.
Ey insanlar, Allah'ın verdiği söz gerçektir. Sakın dünya hayatı sizi aldatmasın, sakın şeytan, sizi Allah'ın affına güvendirerek ayartmasın.Fatır.5


*****************************************************

MÜSLÜMAN OLMAYANLARIN AKİDESİ--(Sınırlıdır) BAŞLAMA***3 BURADAN DEVAM...


*************************
**ÖNEMLİ**CENNETİN ANAHTARI...
«Muhakkak ki Allahü Taalâ kendisine şirk koşulmasını affetmez. Ve istediği kimse için bundan başka hepsini affeder» kavli şerifini tefsir ettiğimiz zaman Yahudilerin Allah’ı bırakıp ta kendi hahamlarını ve din büyüklerini Rab ittihaz edindiklerini, bunun Üzerine şirke daldıklarını söylediğimizi unutmayalım.

Yuhudilerin din adamlarına doğrudan doğruya ibadet etmiş değillerdi. Fakat onların kendiliklerinden ortaya attıkları şekilde halâlı haram ve haramı da halâl kabul ederek hüküm vazetme ve hakimiyyet esasını evvelemirde onlara vererek şirke düşmüşlerdi...

Allahü Taala her şeyi affeder de şirki affetmez...

Hatta büyük günahları bile affeder... «İsterse zina etsin, isterse hırsızlık yapsın, isterse içki içsin... Hepsini affeder...» Bütün mesele Rab olarak yalnız ve yalnız Allahü Taalâyı tanımakdır. **********Dikkat önemli...**********

Binaenaleyh, hâkimiyyeti sadece Allahü Taalâya vermek gerekir. Ülûhiyyet makamının en önemli husisiyyeti budur. İşte bu çerçeve dahilinde müslüman müslüman olarak, mümin mümin olarak kalabilir. İşte bundan sonra İnsan büyük te olsa günahlarının affını ümid edebilir... Bunun dışında kalan şirke gelince bunu Allahü Taalâ ebediyyen affetmez.Zira Islamın şartı ve imanın haddi budur... Çünkü Cenabı Allah «Şayet Allah’a ve âhiret gününe iman ediyorsanız» diyor...

"VAHDETİ VÜCUT FELSEFESİ": "NEW AGE FELSEFESİ"

****************************************************
Fikri metni anlamak demek, ne okuyucunun fikri metinden zevk alması ne de metnin anlamı üzerinde yoğunlaşmasıdır. Fikri metni anlamak, onu pratiğe geçirmek üzere benimsemektir. Fikri metin pratiğe geçirilmediği sürece bir yararı ve değeri yoktur. Çünkü fikri metin, okunup benimsendikten sonra pratiğe geçirilmek için okunur. Böyle yapılmadığı takdirde fikri metnin ne faydası ne de değeri kalır. Zira düşünce sadece bilgi olsun diye öğrenilmez. Bunun yanında, bir de benimsenip pratiğe geçirmek için elde edilir, okunur. Düşünceyi benimsemek ise ancak düşünce olgusunu ve onun göstergeleri konumundaki anlamını zihinde canlandırmakla olur. Bu açıdan fikri metni anlamak için ön bilgilerin yanı sıra, şu üç noktaya dikkat etmek gerekir: 1- Ön bilgilerin anlaşılması istenen metindeki düşünceyle aynı düzeyde olması, 2- Fikri metindeki düşünce olgusunu, bu düşünce ile ilgili olmayan hususlardan tamamen ayırt edecek ve sınırlandıracak şekilde olduğu gibi kavramak. 3- Bu olgunun gerçekliğini ortaya koyabilecek şekilde, zihinde doğru bir biçimde canlandırmak. Bu üç noktayı göz önünde bulundurmadan fikri metni anlamak, yani metindeki düşünceyi algılamak mümkün değildir. Zira düşünceyi anlamak, sadece anlamını bilmek değildir aynı zamanda onu benimsemektir. ************************** FİKRİ METİNLER.

Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir. Fikrin oluşum Süreci ve Aşamaları.

ESKİ BLOG-


14 yorum:

  1. "Öyleyse, dedi, beni azdırmana karşılık, and içerim ki, ben de onlar(ı saptırmak) için senin doğru yolunun üstüne oturacağım."

    "Sonra (onların) önlerinden arkalarından, sağlarından sollarından onlara sokulacağım ve sen, çoklarını şükredenlerden, bulmayacaksın."

    (Allah) buyurdu: "Haydi, sen, yerilmiş ve kovulmuş olarak oradan çık. And olsun ki,onlardan sana kim uyarsa, (bilin ki) sizin hepinizden (derleyip) cehennemi dolduracağım." (A'RAF/16-18)

    Şeytan Müslüman kılıfına bürünüp prof etiketiyle Atv ve flastv gibi kanallarda Nihat hatipoğlu,Cübbeli Ahmet gibi kişiler vasıtasıyla şu Akideyi sunuyor eğer sen onların söylemiş olduğu Akideyi benimser ve onaylarsan Kafir oluyor ve ebedi cehenneme gidiyorsun.Her ne kadarda diğer islamın şartlarını yerine getirsende.
    Ey insanlar, Allah'ın verdiği söz gerçektir. Sakın dünya hayatı sizi aldatmasın, sakın şeytan, sizi Allah'ın affına güvendirerek ayartmasın.Fatır.5
    MÜSLÜMANLARIN VE KAFİRLERİN ALLAH TARİFİ,TANIMI..SEN BU TARİFİN NERESİNDESİN?

    *****************************************************
    HAYATIN GAYESİ OLAN HEDEFİNİ BELİRLEMEK İÇİN TAKİP EDECEĞİN YOL
    Yanıtla
  2. **ÖNEMLİ**CENNETİN ANAHTARI...
    «Muhakkak ki Allahü Taalâ kendisine şirk koşulmasını affetmez. Ve istediği kimse için bundan başka hepsini affeder» kavli şerifini tefsir ettiğimiz zaman Yahudilerin Allah’ı bırakıp ta kendi hahamlarını ve din büyüklerini Rab ittihaz edindiklerini, bunun Üzerine şirke daldıklarını söylediğimizi unutmayalım.

    Yuhudilerin din adamlarına doğrudan doğruya ibadet etmiş değillerdi. Fakat onların kendiliklerinden ortaya attıkları şekilde halâlı haram ve haramı da halâl kabul ederek hüküm vazetme ve hakimiyyet esasını evvelemirde onlara vererek şirke düşmüşlerdi...

    Allahü Taala her şeyi affeder de şirki affetmez...

    Hatta büyük günahları bile affeder... «İsterse zina etsin, isterse hırsızlık yapsın, isterse içki içsin... Hepsini affeder...» Bütün mesele Rab olarak yalnız ve yalnız Allahü Taalâyı tanımakdır. **********Dikkat önemli...**********

    Binaenaleyh, hâkimiyyeti sadece Allahü Taalâya vermek gerekir. Ülûhiyyet makamının en önemli husisiyyeti budur. İşte bu çerçeve dahilinde müslüman müslüman olarak, mümin mümin olarak kalabilir. İşte bundan sonra İnsan büyük te olsa günahlarının affını ümid edebilir... Bunun dışında kalan şirke gelince bunu Allahü Taalâ ebediyyen affetmez.Zira Islamın şartı ve imanın haddi budur... Çünkü Cenabı Allah «Şayet Allah’a ve âhiret gününe iman ediyorsanız» diyor...
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1038897109464433&set=ms.c.eJxFzMkJADAMA8GOghUbyeq~%3BsUDI8R2WRWS3BRCJsAcOhItVmQ8wZYm8MLkL6MN~_dC3X9hEm.bps.a.1024394247581386.1073741910.100000324607185&type=3&theater
    Yanıtla
  3. Kaide
    hollandaca
    voetstuk
    -----------
    Şahsiyet
    personage
    Yanıtla
  4. ATAİS.?
    https://www.facebook.com/dikkathaberleri/videos/1042433582466356/
    Yanıtla
  5. Buna rağmen insanlar, Allah'ın kullarından bir kısmını O'nun bir parçası saydılar. Gerçekten de insan apaçık bir nankördür.
    Zuhruf*15
    Yanıtla
  6. Eşyayı gereğince tanımak, ondaki özellikleri bilmektir. Eşyanın tabî bulunduğu kanunları bilmek Allah’ın eşya ile ilgili sünnetlerini bilmektir. Bu sünnetlerin bilinmesi müşkillerin çözülmesini kolaylaştırır, eşyayı ve olayları gerçeklerine uygun izahlara kavuşturmayı mümkün kılar. İnsan fıtratını tanımak, insanı tanımayı mümkün kılar. İnsanları ve aralarında cereyan eden ilişkileri, bunların tabî bulunduğu kanunları bilmek insanı izah etmeyi, insanlar arasındaki iş ve ilişkilerin açıklanmasını mümkün kılar. Kendi cinsinin, başından bu yana yapa geldiklerini, yapmayı adet edindiklerini tanımak, tarihte geçen olayları açıklamayı kolaylaştırırken, günümüz ve gelecekte de olacakların aynı sünnet üzere cereyan edeceği konusunda insanın ufkunu aydınlatır, ona takib edeceği yolu gösterir. Sünnettullah’ın bilinmesi eşyaya tealluk eden yanıyla eşyayı tanımayı ve ondaki özellikleri öğrenerek eşyadan gereğince yararlanmayı sağlarken, insana tealluk eden yanıyla da insanı tanımayı, insanları tanımayı ve insanlar arasında cereyan eden ve edecek olayları açıklamayı kolaylaştırır. - See more at: http://www.iktibasdergisi.com/sunnetullah/#sthash.N79EuVbq.dpuf
    Yanıtla
  7. namenstraat8bredahollanda.blogspot.com · BÜTÜN İNSANLIĞA ÇAĞRI... ŞU AKİDEYİ ANLAMAYA ÇALIŞIN Kİ.... İSTİKAMETİNİZ,HEDEFİNİZ NETLEŞSİN... Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir. Her var olanın bir ustası vardır.Kaidesinden yola çıkarsak. Bu kainatta kendi kendine oluşmuş bir şey olmadığına göre o zaman bu kainatıda bir yaratıcı yaratmış dolayısı ile benide.(insanlığı) O zaman bu yaratıcının beni yönlendirmesi ,Kullanma klavuzu vermesi lazım Normal hayatın akışında yaratıcı ile insanlar arasında ki aracıya peygamber denmiş. o zaman en son peygamberlik iddiasında bulunan kişinin getirmiş olduğu kontrata anlaşma şartlarına bakacağız. (Sonuncusu geçerlidir kaidesinden) (Kader) Sonuncusu Muhammed olduğuna göre onun getirdiği kontratda insanlığa bir rest çekiş meydan okuma var. Yoksa, 'Onu Muhammed uydurdu' mu diyorlar? Onlara de ki; 'Eğer doğru söylüyorsanız, Kur'an'a benzer bir sure ortaya getiriniz, bu konuda Allah dışında kimleri yardıma çağırabilecekseniz, çağırınız. Yunus*38 Aradan bin dört yüz yıl geçmiş hala bir ses yok . Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey eloktronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor proğram yapıcıları. o zaman kuran ayetlerinide getirsinler.? Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır. Diyebilir birileri evet bizimde demokrasimiz var. o zaman demokrasiye ve Muhammedin getirdiği şartlara bakılır.Bu insan fıtratına uygunmu diye. örneğin; Mal can ve namuz konusunda kim ne diyor diye. (Şartlar. Eşyadaki özelliklere uygun düşmesi lazım) Dolayısı ile.. Muhammedin getirdiği şartlar insan fıtratına uygun.(ölüm cezası veriyor) Demokrasinin getirdiği şartlar insan fıtratına uygun değil.(Taraf.Aklın üstününden.Hevadan,zenginden) (Halbuki insandaki fıtrat kendisinin olanı kendi isteği dışında bir başkasıyla paylaşmak istemez) olduğu anlaşıldığından fıtrata uygun olan alınır. Dolayısı ile Muhammedin getirmiş olduğu şartlar Yaratıcının gönderdiği şartlar olarak kabül görür. Yaratıcıya ve son peygamberine inanmak vakaya mutabık olur ve Muhammedin getirmiş olduğu şartların bir tanesinin gereği kişi Müslüman olur ve yaratıcının vaadi gereği cenneti kazanmış olur. Kişi bu vaadi elinde tutabilmek için Muhammedin getirmiş olduğu yaratıcının tarifini onaylaması lazım. Yaratıcının kırmızı çizgisi şirktir.(Allah'ın tarifi) (Göklerin ve yerin Rabbi, Arş'ın da Rabbi olan Allah onların uydurdukları noksan sıfatlardan yücedir, münezzehtir.zuhruf*82 O tarifde budur.) Bu olayı bilen şeytan Medya veya diğer yollarla kafir kişinin Allah tarifini onaylattırarak kişiyi Müslümanım diye diye cehennemin bir başka kapısından içeri atıyor. ***************************************************************** "Öyleyse, dedi, beni azdırmana karşılık, and içerim ki, ben de onlar(ı saptırmak) için senin doğru yolunun üstüne oturacağım." "Sonra (onların) önlerinden arkalarından, sağlarından sollarından onlara sokulacağım ve sen, çoklarını şükredenlerden, bulmayacaksın." (Allah) buyurdu: "Haydi, sen, yerilmiş ve kovulmuş olarak oradan çık. And olsun ki,onlardan sana kim uyarsa, (bilin ki) sizin hepinizden (derleyip) cehennemi dolduracağım." (A'RAF/16-18) Şeytan Müslüman kılıfına bürünüp prof etiketiyle Atv ve flastv gibi kanallarda Nihat hatipoğlu,Cübbeli Ahmet gibi kişiler vasıtasıyla şu Allah tarifini sunuyor eğer sen onların söylemiş olduğu Akideyi benimser ve onaylarsan Kafir oluyor ve ebedi cehenneme gidiyorsun.Her ne kadarda diğer islamın şartlarını yerine getirsende. Ey insanlar, Allah'ın verdiği söz gerçektir. Sakın dünya hayatı sizi aldatmasın, sakın şeytan, sizi Allah'ın affına güvendirerek ayartmasın.Fatır.5 MÜSLÜMANLARIN VE KAFİRLERİN ALLAH TARİFİ,TANIMI..SEN BU TARİFİN NERESİNDESİN? http://namenstraat8bredahollanda.blogspot.nl/2016/01/asl-nedir1-kok-esas-temel-kaide-asl.html?spref=fb · 16 Ocak
    Yanıtla
  8. Bir yorumun doğru ve yanlış olduğunun delili, eylemde belli eder kendini.
    Yanıtla
  9. Kader ise; insanın ortaya çıkardığı, ateşin yakması, bıçağın kesmesi gibi eşyada bulunan özelliklerdir. Bu özellikler ise duyuların idrak edebildiği hissedilebilir şeylerdir. Öyleyse kaderin delili de aklidir.
    http://islamdevleti.info/kitaplar/Islam_Sahsiyeti_Cilt_1/05.htm
    Yanıtla
  10. BAĞIMSIZ VAROLUŞ PROJELERİ ÜZERİNDE ÇALIŞMAK
    http://www.iktibasdergisi.com/bagimsiz-varolus-projeleri-uzerinde-calismak/
    Yanıtla
  11. “Sen bilgi ver; görevin sadece bilgi vermektir. Tepelerine
    dikilecek değilsin.” (Gaşiye 88/21-22)

    “Eğer rabbin zorlayıcı sistem oluştursaydı yeryüzünde kim varsa hepsi topluca iman ederlerdi. Mümin olsunlar diye onlara sen mi baskı yapacaksın?” (Yunus 10/99)

    "Allah katında canlıların en kötüsü gerçeği dinlemeyen(teslim olmayan) sağır ve dilsiz kesilen kimselerdir. (Enfal 8/22)

    " Onlar sözü dinler ve en güzeline uyarlar
    Allah’in dogru yola eristirdigi, öz akil sahibi onlardir."

    Zümer suresi: Ayet18.
    Yanıtla
  12. Allah,hem bu kâinatın yaratanıdır hemde İnsanoğlunun yaratanı.İnsan denen varlığın fıtratıyla kâinat sahnelerinin anlaştıkları gizli bir dil vardır.İnsan fıtratının sadece kâinat sahnesine ve onun esrarına yöneltilmesi kafidir.
    İnsanoğlunda mevcut alıcı-verici cihazların uyanması ve harekete geçmesi için kâfidir.
    İşte o dil budur.
    Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    İNSANDAKİ HALLER..(EŞYADAKİ ÖZELLİKLER.) DEN BAZILARI.
    Yanıtla
  13. Kur’an’ın beşer fıtratına hitap ediş metodu bile, bu kitabın ana kaynağını gösteren bir delildir... Evet onun çıktığı kaynak ta kâinatın südûr ettiği kaynağın aynısıdır... Kur’an’ın yapı tarzı tıpkı kâinatın yapılış tarzı gibidir. Kâinatta en basit maddelerden girift şekiller ortaya çıkar, komple yaratıkları neş’et eder... Kâinatın ana maddesi olarak bilinen atom... hayatın temeli olarak kabul edilen hücre... Atom bunca küçüklüğüne rağmen bir mucizedir başlı başına... Hücre bunca bilinmezliğine rağmen apayrı bir muammadır... Burada Kur’an insan tarafından alışılagelmiş en basit maddeden en büyük akide sistemini ve en şümullü kâinat anlayışını kurmak için malzeme çıkarıyor... Evet herkesin kendi başına deneyebileceği şeylerden... Soydan... Ekinden... Sudan... Ateşten... Ve ölümden... Hangi insan vardır yeryüzünde ki bu sayılan şeyleri görmemiş olsun?.. Tecrübe stokları arasında bunların yeri bulunmasın?.. Hangi mağara devri insanı beşerî hayatla, nebati hayatin nasıl meydana geldiğini görmemiştir?.. Suyun nasıl indiğini, ateşin nasıl yandığını ve insanın nasıl öldüğünü görmemiş olan bir insan türü var mıdır yeryüzünde?... İşte herkesin bildiği ve gördüğü bu malzemelerden, Kur’an bir akide yapısı kuruyor... Çünkü Kur’an her devrin insanına hitap ediyor... Şu saydığımız malzemeler haddi zatında çok basit ve önemsiz olmasına rağmen kâinatın en büyük ve mühim hakikatlarının başında gelir. Rabbânî sırların en önemlilerindendir. Bu malzemeler çok basit olmalarına rağmen her insanın fıtratına hitap ederler. Ve haddi zatında bu malzemeler bütün dünya bilginlerinin üzerinde etüd yapacakları önemli şeylerdir...

    Biz bu Kur’an’m ana kaynağına delalet eden, tabiatı ve mahiyeti ile ilgili daha derin ve geniş açıklamalara girişecek güçte değiliz. Sûrenin akış yönüne dönmek için bu kadarlık açıklamayı yeterli buluyoruz...

    Ve en doğruyu söylüyor ulu Allah:

    Bu Kur’an Allah’tan başkası tarafından uydurulmuş değildir...

    Senin için, “onu uydurdu” diyorlar öyle mi? De ki: “Onun sûrelerinden benzer bir sûre meydana getirin, iddianızda samimi iseniz, Allah’tan başka çağırabileceklerinizi de çağırın.”

    Not.Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=210350776082998&set=pcb.210350802749662&type=3&theater
    Yanıtla
  14. Bu Uçsuz Bucaksız Kâinatın Bizlerin ve Herşeyin Yaratıcısı Olan Yüceler Yücesi Rabbimiz ALLAH'ın, Rasûlü Aracılığıyla Bizlere indirmiş Olduğu Bu Yüce Kurân Yaratılmış degil, Bilakis ALLAH'ın Kelamı yani Sözleridir.
    Yanıtla
”İnsanlık Tarihinin En Tehlikeli Dönemindeyiz”
“Kuşkusuz, Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.”(Rad 11)
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=796836604101076&id=100013242319421
































































194 yorum:

  1. Resullere Olan İhtiyaç ve Kur'an'ı Kerim'in Allah'tan Olması -

    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1201120023160471553

    YanıtlaSil
  2. Hayır onlar ilmini kavrayamadıkları hakkı reddetmenin encamına akıl erdiremedikleri şeyi yalan saydılar...
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=802412560210147&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  3. Mûsâ onlara apaçık alâmetlerimiz/göstergelerimiz ile gelince, “Bu, sadece uydurulmuş bir etkili bilgilerdir. Ve biz önceki babalarımızdan bunu işitmemiştik” dediler. 36-40
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=807630916354978&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  4. Ölümde olsa,Kişi bilgilendiği zaman problem çözülür.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=824317824686287&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  5. ÇAĞRI...Üstün Akıl,Para,Silah,Güç sahiplerine duyurulur.
    Kim Allah'ın bilinmesini, dinin anlaşılmasını, insanların yerine getiremeyeceği koşullara bağlamışsa; şeytanın atına binmektedir. İnsanları Rabbaniler olmak için Allah'a davet yerine kendine davet etmektedirler. "Allah'ı bilip, teslim olmaya muktedir olmayanlara!"; "yolunuzun iktidarı benim uhtemdedir, benim üzerimden bilip, yaşarsınız" demektedir.
    Bu gün Müslümanım diyenlerin ezici çoğunluğu bu haldeler.
    .https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=843659409418795&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  6. İnsan arzı imarla mükelleftir.
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN ....DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    Dinimi nasıl öğrenebilirim ...
    ÇAĞRI...Üstün Akıl,Para,Silah,Güç (Melek) sahiplerine duyurulur.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=845384895912913&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  7. Biz, bu Kur’ân'da, onların akıllarını başlarına almaları için türlü şekillerde evirip çevirdik/farklı farklı şekillerde açıklama yaptık. Ve bu açıklamalar, ancak onların nefretini artırmıştır. 41
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=853109081807161&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  8. DEMOKRASİNİN EN BELİRGİN ÖZELLİKLERİNDEN OLAN ÇOĞUNLUK İLKESİ...
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=857615468023189&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  9. Aslında insan, tüm mazeretlerini koysa da bile/tüm perdelerini koysa da bile kendi aleyhine iyi bir gözetmendir: “
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=860418604409542&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  10. İnsanın eşya olduğuna ve diğer eşya ile ilişkilendirilmesi ile ilgili bir kompozisyon yazmanızı isteyecektim.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=860596257725110&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  11. Değişim süreci başlamıştır...
    Şüphesiz ki Firavun, yeryüzünde yüceldi ve idaresi altındaki insanları grup grup yaptı; onlardan bir grubu güçsüzleştirmek istiyor; bunların oğullarını boğazlıyor; eğitimsiz, öğretimsiz bırakıp niteliksiz bir kitle oluşturarak güçsüzleştiriyor, kızlarını da sağ bırakıyordu. Şüphesiz ki o, bozgunculardan idi.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=866227373828665&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  12. İnsanın eşya olduğuna ve diğer eşya ile ilişkilendirilmesi ile ilgili bir kompozisyon yazmanızı isteyecektim.
    Eşyadaki özellikleri diğer eşyadaki özelliklerle ilişkilendirdiğin zaman problem çözülür.
    Değişim süreci başlamıştır... Fabrika Ayarlarımıza Dönüyoruz
    Ey iman etmiş kimseler! Sözleşmeleri yerine getirin.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=871119750006094&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  13. Kavramına sahip olunmayan şey görülemez. Nasıl ki teleskop olmadan uzak cisimler, mikroskop olmadan küçük cisimler çıplak göz tarafından görülemez ise, aklın gözü olan, ona teleskop ve mikroskop hizmeti veren kavramlar olmadan da akıl göremez; öte bir deyişle, akıl yalnızca kavramına sahip olduğu şeyi görebilir.
    ALLAH,İnsanın algılama alanının kapsamı dışındadır.(Yaratıcı,tanrı,god,güç vb.)
    oran maddenin kendisinden kaynaklanmamaktadır.
    Değişim süreci başlamıştır... Fabrika Ayarlarımıza Dönüyoruz
    Ey iman etmiş kimseler! Sözleşmeleri yerine getirin.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=872094129908656&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  14. İslamiyet insanlığa iyi anlatılsa kişi kendini niye öldürsün ebedi hayatta mevki makam kazanıp kaliteli yaşamak varken.
    Düşünebiliyormusun.Ebedi hayatta mevki, makam,kaliteli yaşam elde edebilmek için hayırda yarışacak bu insanlık.
    *********(Hal böyleyken kişi neye intihar etsin ? yorumlamaların yanlış olmasından bu hüküm ortalıkta dolaşıyor.) *************
    Ey iman etmiş kişiler! Mallarınızı –kendi rızanızla yaptığınız ticaret şekli hariç olmak üzere– aranızda haksız yolla yemeyin, kendinizi öldürmeyin. Şüphesiz Allah, size çok merhametlidir. Nisa.29
    Deveye boynun eğri, demişler; nerem doğru ki, demiş
    Bu, bir dönemin sonu olacak. Ve aynı zamanda yeni bir dönemin de başlangıcı…
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=873990006385735&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  15. Kendini zeki sanan aptallara duyurulur...
    Bu gün itibarı ile mümkündür.Dinin herkes için geçerli bir tanımı yapılabilir mi?
    İnsan arzı imarla mükelleftir
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN ....DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=874914879626581&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  16. MEYDAN OKUMA.
    De ki: “Andolsun ki bugünün, yarının tüm insanları, bu Kur’ân'ın bir benzerini getirmek üzere bir araya gelseler, birbirlerine yardımcı da olsalar, onun benzerini kesinlikle getiremezler.” 88
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=882871978830871&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  17. Dikkat Dikkat Hatalı olmayan alim yoktur. Bizim dikkate alacağımız İslami akide konusu.Kişiye değil vakıaya bakacağız. Cenneti kazanmak onay ve red meselesidir.
    Bildiğiniz Her Şeyi Unutun - Düğmeye Basıldı
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=885319435252792&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  18. BİZ BU FİKRİN ÜZERİNE YOĞUNLAŞARAK GELECEK NESİLLERE PAKET HALİNDE HAZIRLAMAMIZ LAZIM.
    Sen gereğini yapmazsan ilahi adalet sana bela gönderir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=885443575240378&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  19. İşte bunlar, o yasalar içeren kitabın âyetleridir. İnsanları uyar ve inananlara Rableri nezdinde kesinlikle “kademe sıdk [hoş gelişler, mutlu yaşamlar]” olduğunu müjdele diye kendilerinden, olgun bir adama vahyedişimiz onlara tuhaf mı geldi? Kâfirler; Allah'ın ilâhlığını ve rabliğini bilerek reddeden kimseler, “Hiç şüphesiz bu elçi/ bu kitap, kesinlikle apaçık büyüleyici sözler söyleyen bir bilgindir/göz boyayan etkili bilgilerdir” dediler. 1-2
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=888193128298756&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  20. Eloktronik aletler bozulduğu zaman nasıl RECET yapıyor aleti yeniliyorsak İnsan denen mahlukuda RECET yapmamız lazım.
    Yeni Nesillere Duyurulur...!
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=886893435095392&id=100013242319421
    ÇÖZÜM..
    https://t.co/R6BtUIgaQ2

    YanıtlaSil
  21. https://www.youtube.com/watch?v=BlB8VETQ0y0&list=PLkfHFbBueve5dnn8HKqjv0LQObbw_xans&index=2&t=0s
    Sorular,Kişinin algılama alanı içindekiler içindir.Kişi eğer algılama kapsamının dışındakileri sorguluyorsa bil ki o kişi abesle iştigal ediyordur.
    ALLAH,İnsanın algılama alanının kapsamı dışındadır.
    https://bredaholland.blogspot.com/2018/09/sorularkisinin-alglama-alan-icindekiler.html?fbclid=IwAR062J_v8ozxu2KMVfRFtIsNTQd7v76DWAVK1__u-Vbm2YXq7SHiYkZbJJM
    #sesimiduyinsanlık
    https://twitter.com/hashtag/sesimiduyinsanl%C4%B1k?src=hashtag_click
    Bu gün itibarı ile mümkündür.Dinin herkes için geçerli bir tanımı yapılabilir mi?
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=618154541969284&id=100013242319421
    İnsan arzı imarla mükelleftir
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=785419348576135&id=100013242319421
    https://bredaholland.blogspot.com/2018/05/kisi-bilmedigi-bir-seyi-tarif-edemez.html
    https://bredaholland.blogspot.com/2019/04/kiside-galaya-alnacak-ilk.html
    KAİDELER....DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    https://bredaholland.blogspot.com/2019/04/insan-esya-ve-vakia-ile-olan-iliskisi.html
    İNSANLARIN İYİLİĞİ DETAYLARDA GİZLİDİR.
    https://bredaholland.blogspot.com/2020/01/insanlarin-iyiligi-detaylarda-gizlidir.html
    HELAK GELMİŞ ! KAPIDA..
    https://bredaholland.blogspot.com/2020/01/helak-geliyorum-diyor-gelmis-kapida.html
    ZEMBİL İLE İNMEYECEK
    https://namenstr8bredahollanda.blogspot.com/2018/04/allahin-sistemi-gokyuzunden-zembil-ile.html
    https://instagram.com/p/B4WbNR1JPyE/

    http://huseyinsas.blogspot.com/2013/12/aklima-takilanlar.html

    ÖVMEK VE YERMEK. EŞYADAKİ ÖZELLİKLERDENDİR. ÖLÇÜ OLARAK KULLANILIR. https://t.co/Ek62h0khwh
    https://t.co/QeMg69x3Re
    GALAYA ALINMAYACAK ZATLAR KİŞİLİKLER. Eşyalar Sahiplerinin Parçaları Değildir.
    https://t.co/bWke3nUL8R
    Biz isteseydik onları sana ...
    https://t.co/nkxmSpMlpy

    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.com/2016/12/esyayi-bazolcu-aldigimizdaasl-olan.html

    insanların durup dururken veya basit önlemlerle alışkanlıklarından vaz geçtikleri ve onlara göre yeni olan şeyleri kabul ettikleri görülmemiştir. Kimi toplumların kendilerini yeryüzünden sildirene kadar gittikleri yoldan devam etmeleri boşuna değildir!
    https://t.co/70bjCAoPkq

    "Kavramına sahip olmadığınız bir şeyin hakikatini inşa edemezsiniz."
    https://bredaholland.blogspot.com/2018/03/kavramna-sahip-olunmayan-sey-gorulemez.html
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=372757416508999&id=100013242319421

    LA İLAHE İLLALLAH DİYEN CENNETE GİRER...AÇIKLAMASI. A.Einstein -Bize akıl ermez gelen, gerçekte var. Doğanın sırlarının ardında, ...
    https://bredaholland.blogspot.com/2017/11/aeinstein-bize-akl-ermez-gelen-gercekte_1.html

    YanıtlaSil
  22. Yahut “Onu kendisi uydurdu” diyorlar. De ki: “Öyleyse siz benzeri bir sûre meydana getirin, Allah'ın astlarından çağırabileceklerinizi de çağırın. Eğer doğru kimseler iseniz.” 38
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=909355142849221&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  23. Allah'ın (yaratıcının) kastının dışında ayetleri fiile dökmek zulüm değil mi?
    Oruç,namaz,hac,şeytan,melek,cin vb gibi.
    Sizin en büyük düşmanınız şeytandır sözünü galaya almadıklarından heva ve heveslerimiz bizleri ele geçirip benlik duygusu devreye giriyor
    https://t.co/4KslkQzaE4

    YanıtlaSil
  24. SON BAŞKAN, SÜPERGÜÇ, NELER OLUYOR?
    https://t.co/2UT6db2pH3
    Umudumuz var fakat umuttan daha fazla ihtiyacımız olan tek şey harekete geçmek.
    Kamuoyuna Duyuru
    Dostunu düşmanını tanıman için önce matematiksel işlev bilmen gerekir.
    https://t.co/N6QEau9zvW

    YanıtlaSil
  25. Taze bilgi taze gıda gibidir. Hayat taze bilgiye aç. Sürekli taze bilgi üretmek gerekiyor.
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    https://t.co/EBjJH0uh1E
    Deizm REKOR Seviyede..
    https://t.co/KXuUYwqXAb
    Artık tartışmaya gerek yok...
    https://t.co/CPaPWbFON7

    YanıtlaSil
  26. Bu Kur’ân, Allah'tan başkasına kulluk etmeyin; sadece Allah'a kulluk edin diye, âyetleri,şirk koşarak yapılan yanlışı; kendi zararlarına işi ve kargaşayı engellemek için konulmuş kanun, düstur ve ilkeler içertilmiş/bozulması engellenmiş,bir de en iyi yasa koyan, bozulmayı iyi engelleyen/sağlam yapan, her şeyin iç yüzünü/gizli taraflarını da iyi bilen tarafından ayrıntılı olarak açıklanmış bir kitaptır: “Şüphesiz ben sizin için O'nun tarafından bir uyarıcı ve bir müjdeciyim.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=929771404140928&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  27. Peki, onlar üstlerindeki göğe bakmadılar mı ki, onu Biz hiç yarığı olmadan nasıl bina etmişiz ve süslemişiz!
    “Yeryüzünde gezip dolaşın ve suçlu günahkârların akıbetinin nasıl olduğuna bir bakın.”
    Paranın döneminden ilmin dönemine geçiş.
    Bu, bir dönemin sonu olacak. Ve aynı zamanda yeni bir dönemin de başlangıcı…
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=944707279314007&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  28. Bilgi Paradoksu: Kara Delikler Evreni Yok Edebilir mi? - https://t.co/TxeGyBIIbB
    Bilgi-ilmin dönemine geçiş.
    https://t.co/ExALj0BPpU
    'Onu Muhammed uydurdu' mu diyorlar? Onlara de ki; 'Eğer doğru söylüyorsanız, Kur'an'a benzer bir sure ortaya getiriniz,
    https://t.co/1fqqacBttn

    YanıtlaSil
  29. Dik durmuş dikleşmemiş kendi şahsına münhasır özel bir nesildir…
    Ama hepsi profesörlere ders verecek kadar bilgi sahibi olan bir tuhaf nesil…
    Onun için 1950 ile 1970 yılları arasında doğmuş, hala inadına yaşayan, ana baba, amca, dayı, teyze, hala, yenge dede anneanne babaanne her neyiniz varsa değerini bilin..!
    Çünkü bunlar elinizdeki son değerli hazinelerinizdir…
    Oturun onlarla konuşun, dinleyin onlardan geçmişi öğrenin…
    Sonra arar da bulamazsınız…
    Çünkü onlar yakın tarihin son canlı kaynak kişileri, her biri iki ayaklı sözlü yakın tarih kitabıdır..
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=951504648634270&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  30. NEREDEN NEREYE...!
    Sen istersen şeytanı ve diğer güçleri kullanabilirsin.!
    Ben cenneti garantiledikden sonra gerisi vız gelir
    Kitabın ortasından hüküm vermeye son...
    https://t.co/og9mGVWNGw

    YanıtlaSil
  31. KİM DUR DİYECEK!
    SEN...SİZ...Bu fikri işleyerek.
    vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://t.co/J7xsvmfr0z
    https://t.co/zYJvcxlSdP
    Eşyadaki özellikleri diğer eşyadaki özelliklerle ilişkilendirdiğin zaman problem çözülür.
    https://t.co/wE97sL6unB

    YanıtlaSil
  32. Özgüven Nedir ve Nasıl Kazanılır? https://t.co/GgLM1bAQIF
    Kişi kendinde bulunan mevcut fikirler.mefhumlar doğrultusunda bakış açısını belirler
    Mefhumlar; zihinde vakıası idrak edilebilen manalardır
    Eşya hakkındaki mefhumlar,insanın davranışlarını düzenler
    https://t.co/neU6uhepIH

    YanıtlaSil
  33. YILLARIN KONUŞULMAYANLARI...!
    Suçu ve suçluyu övme,!!!
    https://t.co/795ycImcxZ https://t.co/0JWS6Bitkf

    YanıtlaSil
  34. İnsanlık Kaderiyle mi Oynuyor? - Epigenetik Nedir? - https://t.co/zneOMvUk51
    Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey elektronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor proğram yapıcıları.
    İnsan arzı imarla mükelleftir.
    https://t.co/WVmyjR9nDq

    YanıtlaSil
  35. ŞEYTANIN SON KALESİ SON KOZU HİLAFET.
    ALLAH'IN SİSTEMİ GÖKYÜZÜNDEN ZEMBİL İLE İNMEYECEK.
    Sen gereğini yapmazsan ilahi adalet sana bela gönderir
    Yeni zamanları kim inşa ederse gelecek de onun olacaktır
    Ya değiştirirsiniz, ya da değiştirilirsiniz.
    https://t.co/VRVESkOcdh https://t.co/nLsC3r4deK

    YanıtlaSil
  36. Siz bir şeyden hoşlanmasanız da Allah, sizin hoşlanmadığınız şeyde birçok hayır oluşturacak olabilir.
    İLAHİ ADALETİ UNUTMAYIN. İLAHİ ADALETİN AÇIKLAMASI.
    Kuşkusuz,Allah hiçbir toplumun durumunu, onlar kendilerinde olanı değiştirmedikçe değiştirmez.(Rad 11)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1012610192523715&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  37. İşte böylece Biz, sana, “Sen ders görmüşsün/ bunları bir yerlerden okuyup öğrenmişsin” desinler ve açığa koyalım diye âyetleri evirip çeviriyoruz/geniş geniş açıklıyoruz. 105.en'am.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1015366875581380&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  38. Artık eğer seni yalanladılarsa, hemen de ki: “Rabbiniz geniş rahmet sahibidir. Ve O’nun azabı suçlular toplumundan geri çevrilmez.”
    Allah’a ortak koşan kimseler diyecekler ki: “Allah dileseydi biz ortak koşmazdık, atalarımız da ortak koşmazlardı, hiçbir şeyi de haram kılmazdık.” Onlardan önce yalanlayanlar da azabımızı tadıncaya kadar işte böyleydi. De ki: “Yanınızda bize çıkarabileceğiniz bir bilgi mi var? Siz, sadece zanna uyuyorsunuz ve siz sadece saçmalıyorsunuz.” 147-148
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1027011454416922&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  39. EŞYA; BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.İNSANLIĞIN PROBLEMİ ÇÖZÜLÜR.: Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir. https://t.co/J7xsvmfr0z
    Her var olanın bir ustası vardır. Kaidesinden yola çıkarsak.
    Bu kainatta kendi kendine oluşmuş bir şey olmadığına göre
    kainatıda... https://t.co/6QkFvLGviR

    YanıtlaSil
  40. Fikrim Yok... İhtiyacımız sadece fikre.
    https://t.co/6XNg7zxgIa
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://t.co/J7xsvmfr0z
    İyice zıvanadan çıkmış olan Dünyâ’yı tâmir etmek kolay değildir ve çok zordur.
    İnsanlığın kurtuluş istikameti
    https://t.co/70bjCA7esS

    YanıtlaSil
  41. Artık o zorlu bir haykırıştan ibarettir. Bir de bakmışsın ki, onlar karşıda duruverirler. Ve “Eyvah bizlere! İşte bu, Din Günü’dür!” derler.
    https://t.co/T37G4O7u4P

    YanıtlaSil
  42. İNANMAK MANTIKLI MIDIR?https://t.co/C2NWfOOf2Z
    "HERKESİN" Dikkatine !!
    İSLAM AKIL VE MANTIK DİNİ MİDİR
    KAİDELERLE SAĞLAMA.
    ALGILAMALAR DÜZELMEDEN ORTAM DÜZELMEZ.
    KAİDELER..DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM.
    Hiç kimse başarı merdivenlerini elleri cebinde tırmanmamıştır.
    https://t.co/Mwg2shqCEo
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1319233647787102209?s=19

    YanıtlaSil
  43. Lokman Suresi-1.Bölüm - https://t.co/U3G28rTxlM
    Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız. Her şey elektronik. Çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor program yapıcıları.
    o zaman kuran ayetlerinide getirsinler.?
    #Kibirilminvirüsüdür
    https://t.co/HlvBKCSWBM

    YanıtlaSil
  44. Aydınlara çağrı...
    Kaide ve kaideler üzerine açıklamalı bir makale yazabilirmisiniz.
    Müslüman olduğunu söyleyen kişilerin ezici çoğunluğu kaidelere uymadığından böyle zelil konumdalar.
    https://t.co/vBlLz3l4Eg

    YanıtlaSil
  45. Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey elektronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor program yapıcıları.
    o zaman kuran ayetlerini de getirsinler.?
    Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranı da harflerin karışımından yaratmıştır.
    Diyebilir birileri evet bizimde demokrasimiz var. o zaman demokrasiye ve Muhammedin getirdiği şartlara bakılır. Bu insan fıtratına uygun mu diye.
    DEMOKRASİLERİNDE KÖTÜLENMEYE BAŞLADIĞINI GÖRECEĞİZ ÖNÜMÜZDEKİ SÜREÇTE ADIM ADIM GIDIYORUZ.
    Madde Işınlanabilir fakat maddedeki özellikler ışınlanamaz. Ruh eşya özellikler.
    EŞYA; BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.İNSANLIĞIN PROBLEMİ ÇÖZÜLÜR.: Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1076479452803455&id=100013242319421
    YENİDEN DOĞ..!#huseyınsasmazuzun
    https://t.co/QQ4V9pZOot
    Hayatın kuralı; fiziken yıkılsan da Ümidini kaybetmezsen hayat devam eder #nevzattarhan https://t.co/0FwRpkCztI
    #huseyınsasmazuzun
    Kaideden yola çıkarak sağlama, muhasebe yapalım tevhit inancımızı.
    https://t.co/7JTBK42gFH
    https://t.co/Cxa1uvmJbB
    https://t.co/pnv5ot2Akd
    https://t.co/tnb45rfPlo
    https://t.co/Q8xMG030p9
    https://t.co/zi4nZ9ncCL
    https://t.co/sjyiNIZyPi
    https://t.co/3rTkvgDxaW

    YanıtlaSil
  46. 1-Her var olanın bir ustası vardır. Kaide
    2-Sonuncusu geçerlidir kaide
    3-Hiç bir sistem başka bir sistemi istemez. Kaide
    4-Kişi hüküm verirken verdiği konu hakkında bilgisi noksan eksik olursa hükümde yanlış olur.(Kaide)
    5-Kişi görmediği bir şeyi tarif edemez şekil veremez.(Kaide)
    6-Sınırlı sınırsızı kapsamaz. Kaide gibi...
    İnsanlık ve Müslüman olduğunu söyleyen kişilerin ezici çoğunluğu kaidelere uymadığından böyle zelil konumdalar.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1075078376276896&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  47. DAHİLİK VE DELİLİĞİN ARASINDAKİ FARK.
    https://t.co/ioLeJUYN79
    Deli ve dâhi. Bu ikisidir kalbi ALLAH a en yakın insan
    https://t.co/0fgKk0ItpM
    NEREDEN NEREYE.!
    Sen istersen şeytanı ve diğer güçleri kullanabilirsin
    https://t.co/IAK0UdbwOk
    https://t.co/YwKLL1NkWw https://t.co/B51VHOTvmK

    YanıtlaSil
  48. GENELDE İNSANLIĞIN ÖZELDE MÜSLÜMANLIĞIN YOL AYIRIMI.
    Şimdinin dünyasını anlayabilmek için, üzerine basabileceğimiz çok sağlam bir zemine ihtiyacımız var. Müslümanlar olarak yeniden radikal temellendirmeler yapmak zorundayız.
    https://t.co/cygZpit2o4

    YanıtlaSil
  49. Bir Karadeliğin İçinde Yaşıyor Olabilir miyiz? https://t.co/VkysMLnKez
    ALLAH, İnsanın algılama alanının kapsamı dışındadır.(Yaratıcı)
    https://t.co/f49CzVq041
    Sorular, Kişinin algılama alanı içindekiler içindir. Kişi eğer algılama kapsamının dışındakileri..
    https://t.co/U6SaIAla40
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1342857346729586689?s=19

    YanıtlaSil
  50. Allah'tan başkasına kulluk etmeyesiniz diye. Muhakkak ki ben size O’nun tarafından gönderilmiş bir uyarıcı ve müjdeciyim.
    Siz in problemin çözümü bende benim problemin çözümü de siz de
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://t.co/7ytHDdo4Nc https://t.co/qV9xoO6NNG

    YanıtlaSil
  51. Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey elektronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor program yapıcıları.
    o zaman kuran ayetlerini de getirsinler?
    Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranı da harflerin karışımı...
    https://t.co/GUbudIY3iq

    YanıtlaSil
  52. Müslümanın korkak olması, hayatın sorunlarına kayıtsız kalması, ölüm pahasına mücadeleye girişmemesi mümkün değildir…
    Bize siyasete girmeyin, siyasi konuşmayın, güncel konulardan uzak durun vs. diyorlar… Doğru mu söylüyorlar? Asla değil…
    https://t.co/aWjkMH41Kz
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1347797464674398209?s=19
    https://www.linkedin.com/posts/h%C3%BCseyin-%C5%9Fa%C5%9Fmaz-4a589277_kuran-korkaklar%C4%B1n-anlayaca%C4%9F%C4%B1-bir-kitap-activity-6753563647764701184-8Ouu
    MÜSLÜMAN OLMAM NEYİ GEREKTİRİR?
    Bu ülkede çok azı istisna kime dinini sorsan mutlaka İslam diyecektir… Göğsünü gere gere “Elhamdülillah Müslümanım” cevabını da verecektir… Belki İslam kelimesinin anlamını sorsan onu da bilmeyecektir… Din deyip geçiştirecek hatta merak dahi etmeyecektir…
    https://www.facebook.com/cahit.karaalp/posts/10225327018830583

    YanıtlaSil
  53. Gerçek/büyük/derin sorunları farkedemeyen toplumlar bilinç/idrak/nitelik katliamına maruz kaldıkları için, küçük sorunlarla oyalanırlar...
    Kapitalizm... Bu ideolojiyi doğru şekilde kanalize etmenin yolunu bulabilirsek bir gün dünyaya öncü lider olabiliriz.
    https://t.co/IxZgkY9D3E

    YanıtlaSil
  54. YENİDEN DOĞ..!
    https://t.co/x3pqzAup15
    Kuran'da binlerce yazım hatası bulduğunu iddia eden Sami Aldeeb'in iddiaları ne kadar ciddi? https://t.co/wZL2LZK3FK
    Mükemmel bir Arapça bilgisi gerektiren içtihat ümmetin ilerlemesi için gereklidir:
    https://t.co/6k0zU3mZny
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1351785167388553216?s=19

    YanıtlaSil
  55. Ve Firavun ailesinden imanını saklayan bir babayiğit adam: “Bir adamı, Rabbim Allah dediği için öldürecek misiniz? Hâlbuki o, kesinlikle size Rabbinizden delillerle gelmiştir. Ve eğer o, bir yalancı ise bir bakarsın ki o’nun yalanı kendi aleyhine oluvermiştir. Ve eğer doğru ise size yaptığı tehditlerin bir kısmı size isabet eder. Şüphesiz Allah, aşırı giden bir yalancı kişiye kılavuz olmaz. Ey toplumum! Yeryüzünde açığa çıkmış olarak bugün yönetim sizindir. Peki, eğer gelecek olursa Allah’ın hışmından bizi kim yardım edip kurtarır?” dedi.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1117831282001605&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  56. İNSANIN EŞYA OLUŞUNUN DELİLİ. https://t.co/J1g3OThbyH
    Bilgi eksik olursa hükümde yanlış olur.
    Hani iddia eden delil getirir kaidesi vardı...
    Eşyada aslolan mubahlıktır...
    İnsanlık kaidelere uymadığından böyle zelil konumdalar.
    https://t.co/uqAoct7GrN
    https://t.co/Facx4xxWAU

    YanıtlaSil
  57. İNSANLARIN İYİLİĞİ DETAYLARDA GİZLİDİR.
    https://t.co/EQTruMKI6n
    https://t.co/KpBMbGAIjg
    https://t.co/zYJvcxlSdP
    https://t.co/QNrYzGOPTo

    YanıtlaSil
  58. Biz senin önünden nice elçiler gönderdik. Onlardan kimini sana anlattık, onlardan kimini de anlatmadık
    Biz isteseydik onları sana gösterirdik de, sen onları yüzlerinden tanırdın
    Aklını kullanan insan; Eşyadaki özellikler ile vakıayı ilişkilendiren insandır
    https://t.co/ZZAwu6DUy1

    YanıtlaSil
  59. Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey elektronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor program yapıcıları.
    İnsanın kalkınması için külli fikre ve fikri kaideye ihtiyacı vardır…
    https://t.co/0scvYV6m7T

    YanıtlaSil
  60. Hadisçilere 3 soru
    https://t.co/bHRNdfwkEw
    Harflerin ve rakamların karışımından yapıyor program yapıcıları. o zaman kuran ayetlerinide getirsinler.?
    Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır.
    https://t.co/J7xsvmfr0z
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1355418435493232640?s=19

    YanıtlaSil
  61. ABD DERİN DEVLETİ CFR'DEN ; T.ERDOĞAN DARBE OLMADAN GİTMEZ RAPORU !
    https://t.co/qnZIGSXzfv
    “Ey mücrimler/suçlular! Ayrılın bu gün!” “Ey Âdemoğulları! Ben, size, şeytana kulluk etmeyin. Çünkü o, sizin için apaçık bir düşmandır...Yasin-60
    Demedim mi?
    https://t.co/VNw8c88ZaE
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1356533977906106373?s=19

    YanıtlaSil
  62. İnsan arzı imarla mükelleftir.
    Dinin herkes için geçerli bir tanımı yapılabilir mi? Dinin başlangıcı sorunu bugüne dek henüz herkesin kabulleneceği bir çözüme kavuşturulamamıştır.
    Bu gün itibarı ile mümkündür.
    YAŞAMIN İLK BAŞLANGICINDAKİ ÖLÇÜ; KAİDELER...
    https://t.co/Ou3Y3nRwMu https://t.co/SWRqcRFTYH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde bu açıdan bakın.
      Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
      https://t.co/J7xsvmfr0z
      Anlaşmak için sıfırdan başlamamız gerekir. Hayat sana pek çok küçük parça verecektir. Onları birleştirmesi gereken kişi sensin
      YENİDEN DOĞMAK..!
      https://t.co/FE0bhuSidI

      Sil
  63. Berk Celayir'le felsefe üzerine sohbet -https://t.co/8e09RpYeAA
    Nasıl parçalar tam olmadığında puzzle çözülmez ise sendeki bilgilerde eksik veya yanlış olduğundan anlaşamayız. Anlaşmak için sıfırdan başlamamız gerekir.
    YENİDEN DOĞMAK...!
    https://t.co/FE0bhuSidI
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1359969116220719104?s=19

    YanıtlaSil
  64. İnsan arzı imarla mükelleftir.
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN ....DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    Dîn, çok ciddî bir konudur. Heveskârların at oynatacağı bir saha değildir.
    İçeriye ve dışarıya ilmi, fikri ve insani bir sözümüz olmalı…
    Fikrim var!
    https://t.co/xN6Opx7nPo
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1133719603746106&id=100013242319421
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/773087435702018048?s=19

    YanıtlaSil
  65. EŞYA; ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.İNSANLIĞIN PROBLEMİ ÇÖZÜLÜR. Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir. https://t.co/J7xsvmfr0z
    İNSANLIK BU SAHNEYİ TÜM DÜNYADA GÖRDÜKTEN SONRA AŞAĞIDAKİ FİKRE SARILACAK.
    İnsanlık Tarihinin En Tehlikeli Dönemi..
    https://t.co/zQH3E6ndD7

    YanıtlaSil
  66. Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi Kuranı da harflerin karışımından yaratmıştır.
    Dünyâ, cenneti ve cennetteki kademe, mevki,makam kazanma yeridir. Bu nedenle mü’minler Dünyâ’dan cennete bir köprü kurmakla vazîfelidirler.
    https://t.co/KJGMkpvn4p

    YanıtlaSil
  67. Siki taşağına denk götü trampet çalıyor zan ediyor bu insanlık (özelde Müslümanlar).
    GENELDE TÜM İNSANLIK,ÖZELDE MÜSLÜMANLAR KUŞATILMIŞ HALDELER ŞU ANDA.DOSTUNU DÜŞMANINI BELİRLEKİ HEDEFİNE VARASIN
    https://t.co/FhsPIg0Fh5
    ÇÖZÜM.
    https://t.co/17CWILQ1n2
    #sesimiduyinsanlık
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1365331402196209664?s=19

    YanıtlaSil
  68. Son asrın, yüz yılın teknolojisiyle, ilmiyle hazırlanmış İslam Akidesi.
    BEN MÜSLÜMAN MIYIM ? DEĞİL MİYİM ? BİR SAĞLAMASINI YAPALIM.
    SEN VE SENİN DAVAN ÖNEMLİLER İÇİNDE BİR İLK'TİR UNUTMA...!
    https://t.co/tpUHqnJmDS https://t.co/hHRMw7m0QE

    YanıtlaSil
  69. Düşünce, duygu, filler kontrol altına alınırsa problemler çözülür.
    Düşünmek, duygusal bir durum değil; akli bir durumdur.
    https://t.co/UBo44LwdvC
    https://t.co/iwohhGxWmi
    Duygular mı beynimizi yönetiyor yoksa beynimiz mi duygularımızı yönetiyor?
    https://t.co/eIkzWWcG42
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1366313818675150849?s=19

    YanıtlaSil
  70. Salih Durhan'la, Çizge teorisi ile Kuran analizi https://t.co/mafSVfLaKr
    Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır.
    https://t.co/J7xsvmfr0z
    Allah yarattığı her şeyin matematiğini yapmış. sende yapmak zorundasın.
    https://t.co/AP2spm0uF4
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1368135253542514689?s=19

    YanıtlaSil
  71. Apaçık/açıklayan Kitab’a yemin olsun ki şüphesiz Biz, Kendi katımızdan bir iş olarak, onu, haksızlık ve kargaşayı engellemek için konulmuş kanun, düstur ve ilkeler ile dolu/ sağlam, her işin/ oluşun kendisinde ayırt edildiği, her şeyin bol bol verildiği, kazancın bol olduğu bir gecede indirdik. Şüphesiz Biz uyarıcılarız. Şüphesiz Biz, Rabbinden, göklerin, yeryüzünün ve ikisi arasındakilerin Rabbinden –eğer kesin inanan kimseler iseniz– bir rahmet olarak elçi gönderenleriz. Şüphesiz O, en iyi duyanın, en iyi bilenin ta kendisidir.2-7
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1147876668997066&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  72. "Bunlar kimlerse yapsınlar" demenin ve mevcut halde oyalanmanın bir fayda sağlamayacağını bilenlerin; bunun gerçekleşmesi için "ben, kendi hal ve ölçeğimde hangi katkıları sağlamalıyım?" diyerek düşünmeye başlamaları gerekmektedir. Zira sana ait, olması gereken herşeyin olabilmesi için bizatihi senin de bu sürece katılman zorunludur.
    BİZ BU FİKRİN ÜZERİNE YOĞUNLAŞARAK GELECEK NESİLLERE PAKET HALİNDE HAZIRLAMAMIZ LAZIM.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1149503305501069&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  73. İlkeli bir çıkarcılık insanın doğasında var....
    Ey kavmim, andolsun size Rabbimin risaletini tebliğ ettim ve size öğüt verdim. Ama siz, öğüt verenleri sevmiyorsunuz.
    Müslümanlar kendi ilkelerini yeniden değerlendirmeli ve çağın diline tercüme etmelidir.
    https://t.co/tF7hjFJma2

    YanıtlaSil
  74. Kaoslar, yeni bir düzenin inşası için zorunlu olan olgulardan birisidir.
    Eski dünyanın çöküşü, yeni bir dünyanın habercisidir.
    İnsanın kalkınması için külli fikre ve fikri kaideye ihtiyacı vardır. Bu fikir veya fikri kaide, eşya hakkındaki mefhumları verir
    https://t.co/PNFc84JP1H

    YanıtlaSil
  75. Bu Kitab’ın indirilmesi, en üstün, en güçlü, en şerefli, mağlûp edilmesi mümkün olmayan/ mutlak galip olan, en iyi yasa koyan, bozulmayı iyi engelleyen/ sağlam yapan Allah’tandır.
    Düşünecek olan bir kavim için bunda muhakkak ki, ibretler vardır.
    https://t.co/szIQgxxrT5

    YanıtlaSil
  76. RESUL KUR'AN'IN DEĞİL, KUR'AN RESUL'UN DELİLİDİR - https://t.co/eufuDBbYdm
    DİKKAT SEN BU GÜN PEYGAMBERLERDEN DAHA AVANTAJLISIN.
    https://t.co/HNNd1LOJEQ
    Aslında vakıaya bakarken, ilişki kurarken eşyadaki özelliği baz alırsak bütün problemler çözülür.
    https://t.co/gTwx5dSxa9

    YanıtlaSil
  77. "KUR'AN YETER" DİYENLER, CİDDİ MİSİNİZ ? https://t.co/P8Gv49ElsA
    Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey elektronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor-
    İnsanın kalkınması için külli fikre ve fikri kaideye ihtiyacı vardır.
    https://t.co/0scvYV6m7T https://t.co/x1orVIrFrC

    YanıtlaSil
  78. Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır.
    https://t.co/J7xsvmfr0z
    DÜNYAYA GELİŞ GAYESİNİN DIŞINDA FARKLI MECRALARDA OYNAMA
    Ben zaten cennetliğim. Şeytan bile saptıramaz. Bu sözü her Müslümanın söylemesi lazım
    https://t.co/WVjzezy9Tp

    YanıtlaSil
  79. Ve sana iki çağ sahibinden soruyorlar. De ki: “Size ondan, bir öğüt okuyacağım.
    Dijital Çağ, ardında büyük yıkıntılar bırakan bir Kaos Çağı artık… İnsan kokuyor!
    İnsanın tüm özellikleri kavranıldığı zaman, yeni bir çağ, gerçek insan çağı başlayacaktır.
    https://t.co/Wv8V6vi1Rd

    YanıtlaSil
  80. Siz in problemin çözümü bende benim problemin çözümü de siz de
    Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız
    Gelin hep birlikte RAB çayı öğrenip öğretelim.
    Kişilerin algılaması düzelmeden ortam düzelmez.
    DELİL.HEM AKLİ HEM NAKLİ.
    İSABETLİ BAKIŞ AÇISI...
    https://t.co/AFOFnC1qlP

    YanıtlaSil
  81. Bu âyetle insanlığa, tam bir imana sahip olabilmeleri için eksik bilgilerini tamamlamaları, mesajı verilmektedir. Özellikle de toplumun önüne çıkan kimselerin bilgili, becerili ve toplumu ikna edecek ölçüde zihinsel donanıma sahip olmaları gerekir.
    https://t.co/F2IRidECoE https://t.co/QHtnBWx3DE

    YanıtlaSil
  82. İnsanları İnandıkları Şeyin Yanlış Olduğuna Neden İkna Edemeyiz?
    Hakikatleri idrak etmek ve hazm etmek zordur. Yeni Şeyleri Hazmetmek Zordur!
    https://t.co/BaCVIRSojz https://t.co/nlZVr6HaDQ

    YanıtlaSil
  83. Allah zorluk değil kolaylık istiyor insanlık için.
    RUHSAT AYETLER ve
    İNSANDAKİ HALLER.(EŞYADAKİ ÖZELLİKLER.)
    İSLÂMDA KADIN
    Sünnetullah, Doğanın kanunu. Kaideler ile yenilen!
    KAİDELER-RABÇANIN FITRATCASI
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://t.co/jkqi8a1lIl

    YanıtlaSil
  84. RAMAZAN DEMİR / SORU & CEVAPLAR - https://t.co/m9tVzyQD7V
    Sünnetullah, Doğanın kanunu. Kaideler ile yenilen!
    KAİDELER-RABÇANIN FITRATCASI
    Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır.
    https://t.co/J7xsvmfr0z
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1397590813933281284?s=19

    YanıtlaSil
  85. NASIL BİR KUR’AN ARZU EDERDİNİZ? - Ceride-i İlmiyye https://t.co/tD21TXzX5W
    insan tarihin her döneminde kendini
    merkeze koymuş, kendisi sistem kurmaya çalışmış,
    Allah’a akıl vermeye kadar kalkmıştır.
    Hatta Kurana dilediğimizi söyletiyoruz...
    Olmaması için.
    https://t.co/hoeCtz5J3X

    YanıtlaSil
  86. Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://t.co/J7xsvmfr0z
    EŞYA BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.BÜTÜN DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR.
    https://t.co/aP90ar91vv
    https://t.co/SILVKUXGlQ

    YanıtlaSil
  87. "KUR'AN YETER" DİYENLER, CİDDİ MİSİNİZ ?
    https://t.co/u3aegHdhba
    https://t.co/5Dsw7g6Yer
    Fikrin kişide mefhumlaşabilmesi için fikrin vakıaya mutabık olması gerekir.
    https://t.co/O71pwTPy0Z

    YanıtlaSil
  88. Bu Kitab îman edecek bir kavm için Rabbınız tarafından basiretleri açacak deliller, hidayet ve rahmettir.
    “Davranışları sebebiyle zalimlerin bir kısmını diğer kısmına yönetici yaparız.”6/129)
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://t.co/dJPigkUIQ4

    YanıtlaSil
  89. Tûr’un kaldırılışı, yayılmış ince deri üzerine satırlaştırılmış Allah’ın indirdiği tüm kitaplar,
    MEAL HATALARINI KUR'AN'A MAL ETMEK.
    ÖDÜL,CEZA VEYA ELEMENT OLARAK KALMA.
    Kafamı boş işlere yordum..!
    Düşünüp ibret alan yok mu?
    #Kıyamet
    RAB ça...
    ŞİRK.SABIR .
    https://t.co/XgKewamRqn

    YanıtlaSil
  90. Uzatma, nokta, hareke gibi işaretlerin yer almadığı bu yazıma Emeviler döneminde ilâve edilen işaretlemelerle okuyuş şekli de yazılı olarak belirlenmiştir. Farklı yazım şekillerine sahip farklı kuran nüshalarında, surelerin anlamları da değişebilmektedir.
    https://t.co/tigqPZ30nu

    YanıtlaSil
  91. KİŞİNİN TAKİP ETMESİ GEREKEN HEDEF...
    Gerçek/büyük/derin sorunları farkedemeyen toplumlar bilinç/idrak/nitelik katliamına maruz kaldıkları için, küçük sorunlarla oyalanırlar.
    İLİM VE TEKNOLOJİYİ KURAN İLE BİRLEŞTİRİP BU İNSANLIĞA SERVİS ETMEZSENİZ...
    https://t.co/fnnN4pyLWd

    YanıtlaSil
  92. Noktasız ve harekesiz. Muhammedi günümüze getirsek...
    Müminliğinizi bir daha gözden geçirin.... ŞAHSİYETİN KAVRAM KARGAŞASINA UĞRAMIŞ HALİ VE TEDAVİSİ.
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    EŞYA ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.BÜTÜN DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR.
    "KUR'AN YETER" SAMİMİYETİNİ AÇIĞA ÇIKARIYOR!
    Mefhumlar; zihinde vakıası idrak edilebilen manalardır.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1225553697896029&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  93. Eğer müsaitseniz, zamanınız varsa....!
    Dedim etiketli, markalı kimliklerden bazılarına...
    Şu fikrin üzerine yoğunlaşalım çünkü insanlığın kurtuluşu burada.
    Dediler ki kem küm...
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://t.co/SAZ4itk4k2

    YanıtlaSil
  94. Allah, peygamberlik müessesesi ümmete yüklenmiştir.
    İslamiyet güncellenmeli mi?
    Muhammedin getirdiği akideyi güncellemek gerekiyor.
    Keçiler bile hesabı yapıyorken sana ne oluyor insanoğlu.!
    İnsan denen mahlukuda RECET yapmamız lazım.
    NEDEN SEN (SİZ) DEĞİL?
    https://t.co/oP1y0ycCOS

    YanıtlaSil
  95. İNSANLIĞIN GELECEĞİNİN KURTULUŞ İSTİKAMETİ.
    https://t.co/tR5kFY3GhO
    https://t.co/UstOvVEGGb https://t.co/IpiXD54OPH

    YanıtlaSil
  96. #sesimiduyinsanlık
    ÇÖZÜM
    KAİDE.ÖLÇÜ.İLK BAŞLANGIÇTA.
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    «Ben sizi geride bırakıp gidince ne kötü olmuşsunuz»
    DOĞRU YOLDA OLDUKLARINI SANANLAR.
    https://t.co/ONZ0dTCp1w

    YanıtlaSil
  97. Müslüman aydın tez üretmek zorunda. Millet din bilgilerinden dertlerine çare üretecek proje bekliyor.
    Cenneti kazanmak onay ve red meselesidir.
    ALGILAMALAR DÜZELMEDEN ORTAM DÜZELMEZ.
    Eğer topyekün seferber olmazsanız, yerinize başka bir topluluk getirir.
    https://t.co/mFpWN8wfCH https://t.co/xsxytKzGFQ

    YanıtlaSil
  98. İnsanlığın “fabrika ayarlarında” kalması için insanlık tarihi boyunca Elçiler gönderip dinini yinelemek suretiyle bozulan algı ve anlayışlarını düzeltmiştir.
    EŞYA,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.BÜTÜN DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR.
    DÜNYADAKİ TÜM İNSANLIĞIN DİKKATİNE.
    İNSAN+EŞYA=ÇÖZÜM
    https://t.co/QvmkgbFycE

    YanıtlaSil
  99. KİŞİNİN TAKİP ETMESİ GEREKEN HEDEF.
    ŞEYTANIN SON KALESİ SON KOZU HİLAFET.
    Mühendislere duyurulur.
    İnsanlığın geleceğinin inşası için yeni fikir.
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    NEDEN SEN DEĞİL...?
    İNSANIN HAYATA BAKIŞI NASIL OLMALIDIR?
    https://t.co/LWhHEsSwNa

    YanıtlaSil
  100. Yani önce bakış açısını değiştirmek lazımdır.
    Arkadaşlar, gençliğimiz S.O.S veriyor, duymuyor musunuz?
    Cenneti kazanmak onay ve ret meselesidir.
    Kişilerin cennet algısını berraklaştırmak, netleştirmek gerekir.
    https://t.co/gR0MX23Q9R
    https://t.co/eBkJOvo3lX

    YanıtlaSil
  101. ZEHİRLENMİŞ VE ZEHİRLENMEYE DEVAM EDEN TOPLUM.
    Biz isteseydik onları sana gösterirdik de,sen onları yüzlerinden tanırdın. Andolsun ki sen onları,konuşma üslubundan tanırsın
    Dikkate alacağımız İslami akide konusu.
    Bildiğiniz Her Şeyi Unutun-Düğmeye Basıldı
    https://t.co/d4SfvCD1Ql https://t.co/4Ph1N1D4jI

    YanıtlaSil
  102. Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    http://namenstr8bredahollanda.blogspot.com/2016/12/esyayi-bazolcu-aldigimizdaasl-olan.html
    DİKKAT SEN BU GÜN PEYGAMBERLERDEN DAHA TOLERANSLI,AVANTAJLISIN
    (Vahiy sade peygamberlere geldiğinden, sadece onların kendileri biliyordu Delilin yakin olarak kesin olduğunu. En yakını bile Delilin yakiniliğinde kesinlik yok idi. Ama bu gün deliller kati. EŞYA BAZ,ÖLÇÜ alındığında her şey çözülecektir.)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=233284633789612&id=100013242319421
    Müşriklik olurmudu bilemiyorum...
    Temel bozuk olursa ne kadar doğru bilgin ve amalin olursa olsun hepsi boş.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1278306349287430&id=100013242319421
    O zamanda İMTİHAN DÜNYAsının MANAsı kalmıyacaktı.!

    İnsan ne yapıyorsa kendi menfaatı gereği yapıyordur.Allah rızası için değil.Derin düşündüğün zaman anlayacaksın.
    https://bredaholland.blogspot.com/2018/11/insan-ne-yapyorsa-kendi-menfaat-geregi.html
    Bu sözün aksini iddia eden varsa buyurun konuşalım.EŞYA BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.BÜTÜN DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR. +31628832683 Namenstr.8 Breda Holland. Hüseyin Şaşmaz (uzun)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1232453277206071&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  103. Ey bir kısım Müslüman ya da Muhafaza”kar” gazeteci, yazar, ilim ehli ya da akademisyen aydınlar! sizi “rahatsız etmeye” geldim. Sizlere sesleniyorum!
    İNSANIN EŞYA OLUŞU...
    İnsanlığın kurtuluş istikameti
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir
    https://t.co/GuYvYXn3Na

    YanıtlaSil
  104. Kâinattaki nesnelerin durdukları yerleri nasıl ki Allah belirlemişse, Kur’an kelimelerinin durdukları yerleri de Allah belirlemiştir.
    https://t.co/oXpMabltJa
    Allah kainatı elementlerden yarattığı gibi kuranıda harflerin karışımından yaratmıştır.
    https://t.co/J7xsvmfr0z

    YanıtlaSil
  105. Kelime-i şahadetin içine çöreklenmiş şeytan...
    Allah’ın gönderdiği mesajlarla toplumu aydınlatma görevini sürdürenler! Hadi görev başına!
    FETRET DEVRİ...
    Dostunu düşmanını tanıman için önce matematiksel verilerini bilmen gerekir.
    NEDEN SEN (SİZ) DEĞİL...?
    https://t.co/IyHeXZ1k11

    YanıtlaSil
  106. Tolstoy 30 yıl hayatın anlamını aradı ve bakın sonuç ne oldu?
    https://t.co/WwdoKgnLxO
    Anlaşmak için sıfırdan başlamamız gerekir.
    #sesimiduyinsanlık
    https://t.co/rcelaIIQ7R
    Dünyâ, cenneti ve cennetteki kademe, mevki,makam kazanma yeridir.
    https://t.co/ecjTmnpVak
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1451831039316406277?t=1aZSqRRM1tmVK6IypW9Q9g&s=19

    YanıtlaSil
  107. Dava sahibi ve Müslüman olmak için “adam olmak” şarttır
    Olaylarla çok yakından ilgilenen ama fikirlerle ilgilenmeyen bir topluluk için, sağlıklı bir gelecek imkânı yoktur.
    Kişinin eşiyle, çocuklarıyla akrabalarıyla ve tanıdıklarıyla imtihan olmaktadır.
    https://t.co/OFB2F0slsw

    YanıtlaSil
  108. Gerçek sorunları farkedemeyen toplumlar küçük sorunlarla oyalanırlar.
    Bu toplumun amentüsü ve diğer bütün ezberleri de yeniden ciddi biçimde tartışmaya açılmalıydı.
    Tüm insanlığın kurtuluşu.
    Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://t.co/bHmmwkvFkJ

    YanıtlaSil
  109. Nafaka cinsinden neyi harcamada bulunduysanız veya adak türünden ne adadıysanız şüphesiz Allah onu bilir.
    ÖDÜL,CEZA VEYA ELEMENT OLARAK KALMA.
    Kapitalizm...bu ideolojiyi yönlendirmek bize düşer
    Sen istersen şeytanı ve diğer güçleri kullanabilirsin.!
    https://t.co/Fi8UIgJHs3

    YanıtlaSil
  110. İnsan arzı imarla mükelleftir
    FETRET
    Kaideden yola çıkarak bir sağlama yapalım tevhit inancımızı
    EŞYA ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR
    İnsanlığın kurtuluş istikameti.
    “Sen kendini hakla meşgul etmezsen, bâtıl şeyler ruhunu sarar ve seni hep meşgul eder.”
    https://t.co/eRGFCipE75

    YanıtlaSil
  111. Nasıl Daha İyi Düşünürüz? - YouTube https://t.co/ckOh32sBeX
    Düşünmek Farzdır.
    https://t.co/ClspMtp6j1
    https://t.co/YU22hnka00
    Düşünmek, duygusal bir durum değil; akli bir durumdur.
    https://t.co/UBo44LwdvC
    https://t.co/yNnBWrJU3W
    https://t.co/jNas0hDhZh
    https://t.co/DAJQk45Oxn. https://t.co/cjL13FpGh0
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1459415393236361224?t=wz7c9fU1VkMU2MhWaqljGg&s=19

    YanıtlaSil
  112. EŞYA;ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.İNSANLIĞIN PROBLEMİ ÇÖZÜLÜR.: Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir. https://t.co/J7xsvmfr0z
    Bilgilendirme günü CUMA. Cenneti kazanmak onay ve ret meselesidir. Kişilerin cennet algısını netleştirmek gerekir.
    https://t.co/Y6NUGznIe4

    YanıtlaSil
  113. DÜNYA OLDU BİR KÖY,HEDEFİNİ İSTİKAMETİNİ BELİRLE.
    Kendimizi; dokunulmaz, ayrıcalıklı, önemli, güvenli, güçlü, rahat, mutlu, farklı ve özel hissettiren; servetlerin, güçlerin, artık bir hükmünün olmadığını, bir işe yaramadığını; şeksiz, şüphesiz göreceğiz.
    https://t.co/dEVeZFZX4i

    YanıtlaSil
  114. Ahirete kavuşmayı ummayanlar da benzer şekilde, hakikatin dışında bir hayat tasavvuruna sahiptirler, velev ki ahirete inandıklarını söyleseler bile.
    https://t.co/QIGdfxePBN
    https://t.co/oxU4hKGNYL
    KAİDELER-RAB-ÇANIN FITRATCA
    https://t.co/bjGZoIlsjQ
    aklını
    https://t.co/I0O8zGfthv

    YanıtlaSil
  115. Kuran bu günün insanının anlayabileceği ilim ve teknoloji ışığında tefsir, açıklama yapılması gerekir.
    https://t.co/FPIK91YXPj
    https://t.co/WKue0m48Aa
    https://t.co/xyXuU2qFZl
    Vakıanın eşyadaki...Yeni fikir.
    https://t.co/J7xsvmfr0z
    #Gelecek
    #Teknoloji
    https://t.co/6IBQCxThbq

    YanıtlaSil
  116. Yaratılmadan Önce Nerede Yaşıyorduk!
    https://t.co/OvhGaIBrci
    İnsan yalnızca kavramına sahip olduğu şeyi görebilir.
    Kavramına sahip olmadığınız bir şeyin...
    https://t.co/DdMd56naoS
    Eşya+Eşya=çözüm
    https://t.co/wE97sL6unB
    Eşya,çözüm
    https://t.co/FQnFhA9SGd
    https://t.co/4RSxKTfIcY

    YanıtlaSil
  117. Ben, bildiklerimizle değil de bilmediklerimizle biraz kendimizi anlamaya çalışalım diye düşünüyorum.
    İNSANIN,DÜNYAYA GELİŞ GAYESİ İÇİN TAKİP EDECEĞİ İSTİKAMET.
    Vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri
    https://t.co/HOappuh8m7
    https://t.co/3QrDvZPV2O
    https://t.co/1yEltRod2q

    YanıtlaSil
  118. Kur'an; mevzuları,olayları,vakaları insan fıtratına,eşyadaki özelliklere en uygun şekilde temas eder,ilişkilendirir.
    Dünyâ, cenneti ve cennetteki kademe, mevki, kazanma yeridir.
    İstersen şeytanı ve diğer güçleri kullanabilirsin
    HELAK GELMİŞ ! KAPIDA.
    https://t.co/UcWzjopJW9

    YanıtlaSil
  119. Matrix Uyanıyor!
    Dünya yaşamı, sadece bir eğlence ve oyundur. Şüphesiz son yurt ise kesinlikle hayatın ta kendisidir. Keşke onlar, bilmiş olsalardı.
    Dünyâ, cenneti ve cennetteki kademe, mevki, kazanma yeridir.
    İNSANLIĞIN MENFAAT'INA GEREKLİ BİLGİLER.
    https://t.co/Sr2hy0ShAS

    YanıtlaSil
  120. Ey Peygamber! Allah’ın koruması altına gir, kâfirlere; Allah’ın ilâhlığını ve rabliğini bilerek reddedenlere ve münâfıklara da itaat etme. Allah, en iyi bilendir, en iyi yasa koyandır.
    Müslümanlar olarak yeniden radikal temellendirmeler yapmak zorundayız
    https://t.co/Bpyzk1koNB

    YanıtlaSil
  121. İnsanın kalkınması için külli fikre ve fikri kaideye ihtiyacı vardır.
    "KUR'AN YETER" DİYENLER, CİDDİ MİSİNİZ ?
    Peki şimdi yapsınlar
    FETRET DEVRİ...KAOS...ANLATAMIYORUZ..
    Yeni ideoloji***Tüm insanlık için.
    Zamanları kim inşa ederse gelecek de onun olacaktır
    https://t.co/P31HeueULI

    YanıtlaSil
  122. KAVRAM KARGAŞASI.KUR'AN KAVRAMLARI
    https://t.co/nPzpCsvofd
    Apaçık kitap kanıttır ki Biz onu aklınızı kullanasınız diye Arapça bir okuma yaptık.
    Kur’ân,Bizim nezdimizdeki ana kitapta;çok yücedir ve yasalar içermektedir, sağlamdır/ bozulması engellenmiştir.
    https://t.co/UoUIXYnoF7

    YanıtlaSil
  123. ZİKİR KAVRAMI, VAHYİN KORUNMASI NE DEMEK?
    HAREKE VE İŞARETLER YARDIMCI MI, ENGEL Mİ?
    Rabbimizin Kur'an'a koymadığı işaretleri biz niye koyduk?
    İnsan, “virgül” ile adam da olur eşek de...
    "Şüphe yok ki o Zikri" yani, Kur'ân'ı "Biz indirdik. Onu" ona bir şey ilave edilmesinden, yahut ondan bir şey eksiltilmesinden yana
    "koruyacak olan elbette Biziz."
    VAHİY KONULARI HARİCİNDE, DALINDA UZMANLAŞMIŞ KİŞİNİN GÖRÜŞLERİ GEÇERLİDİR.
    Allah, peygamberlik müessesesi ümmete yüklenmiştir.
    İslamiyet güncellenmeli.
    Çizge teorisi
    NİSA 34
    Allah'ın emirlerinin içeriğindeki kastın, dışındaki işlemler abesle iştigal değilmi.?
    Bizim La İlahe İllallah'ımızda Problem Var..Bizim uğraştığımız şeye bak..!
    DÜNYAYA GELİŞ GAYESİNİN DIŞINDA FARKLI MECRALARDA OYNAMA ...
    Peki şimdi yapsınlar şimdi teknik bir çağdayız her şey elektronik çoğu şeyi harflerin ve rakamların karışımından yapıyor program yapıcıları.
    İlkeli bir çıkarcılık insanın doğasında var....
    Müslümanlar kendi ilkelerini yeniden değerlendirmeli ve çağın diline tercüme etmelidir.
    İNSANLARIN İYİLİĞİ DETAYLARDA GİZLİDİR.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1340364253081639&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  124. PEKİ BU İŞLERİ KİM YAPACAK?
    İNSAN, EŞYA VE VAKIA İLE OLAN İLİŞKİSİ.
    İnsan arzı imarla mükelleftir.
    GALAYA ALINMAYACAK ZATLAR KİŞİLİKLER.
    Eşyalar Sahiplerinin Parçaları Değildir.
    İNSANLARIN İYİLİĞİ DETAYLARDA GİZLİDİR.
    ÇAĞRI...Güç sahiplerine duyurulur.
    https://t.co/fd0wkYzkiW https://t.co/xNgppMWYwW

    YanıtlaSil
  125. Müslümanım diyeni Müslüman zannetmemiz.Problemde bu ya zaten...!
    EŞYA,BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA...
    Kuran bu günün insanının anlayabileceği ilim ve teknoloji ışığında tefsir, açıklama yapılması gerekir.
    la ilahe illallah
    İlla Allah diyoruz da kimin Allah tarifi
    https://t.co/3IzNZccpPi

    YanıtlaSil
  126. Hayatımızda, ilişkilerimizde, durumumuzda, duruşumuzda olumlu yönde değişiklik yapmak ihtimaline sahip olan bir tekliftir
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    İNSANLARIN İYİLİĞİ DETAYLARDA GİZLİDİR.
    https://t.co/ZH3ZtxjjpL https://t.co/XjXEb8cwSa

    YanıtlaSil
  127. Ey iman etmiş kimseler! Sözleşmeleri yerine getirin.
    İnsanlar, denenmeden, “İman ettik” demeleriyle bırakılıverileceklerini mi sandılar?
    Kavramına sahip olunmayan şey görülemez.
    ÇAĞRI. Güç sahiplerine
    Kendinizi ve ailenizi, ateşten koruyun.
    https://t.co/wGhPtjS2WX

    YanıtlaSil
  128. Dinimi nasıl öğrenebilirim ?
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN-
    Dünya'ya KÖKLÜ ÇÖZÜM .
    ÇAĞRI-Güç sahiplerine duyurulur.
    Ey kavmim, andolsun size Rabbimin risaletini tebliğ ettim ve size öğüt verdim. Ama siz, öğüt verenleri sevmiyorsunuz.
    HELAK GELMİŞ ! KAPIDA.
    https://t.co/gjRVD81FnB

    YanıtlaSil
  129. GREAT RESET
    BÜYÜK KRİZ KAPIDA
    KAPİTALİZMDEN SONRA Kİ İDEOLOJİ İSLAM.
    İnsan denen mahlukuda RECET yapmamız lazım.
    Muhakkak ki, bugün insanlık büyük bir gaflet içerisindedir.
    DÜNYAYA GELİŞ GAYESİNİN DIŞINDA FARKLI MECRALARDA OYNAMA
    Kıyamete Hazırlanın!
    https://t.co/7GUokJEzkW https://t.co/ZgdCsFzP16

    YanıtlaSil
  130. SEMA/SEMAVAT1️⃣
    GALAKSİLER ARASI UZAY MI?
    Ülkemizde “hurafe” pazarlama zamanlarıdır.
    İslamiyet güncellenmeli.
    DETAYLAR
    Kişilerin algılaması düzelmeden.
    Kişi müstahak olduğu şekilde şekillenir.
    Son yüz yılın teknolojisiyle, ilmiyle hazırlanmış İslam Akidesi.
    https://t.co/yoKffypOsY

    YanıtlaSil
  131. Şu insan oğlu acaip bir mahluktur.Zor anlar yaşamıyorsa Allah'ı hatırlamaz.Sapkınlık ve meşgaleleri onu asıl fıtratından uzaklaştırır.felaket anlarında O'na döner.
    Bu bozulmuşluğu tedavi edebilmek için şu fikrin açılıp insanlığa servis edilmesi gerekiyor.
    https://t.co/iZsPvRGXBi

    YanıtlaSil
  132. Kutsal Devletin Kutsal Alimleri-
    Dindarlar için “devletin doğruları” önce geliyor.
    zalimlerin bir kısmını diğer kısmına yönetici yaparız.
    KURANI ANLAMA YÖNTEMLERİ
    HUKUK SİSTEMİ KAİDELER VE ÇÖZÜM.
    Bildiklerimizi Yeniden Düşünmeye İhtiyacımız Var!
    DETAYLAR
    https://t.co/QIIgDgKiXU

    YanıtlaSil
  133. Ben,2015 yılı başlarında şu belgeseli izleyene kadar, sıradan bir vatandaş idim.
    KUR'AN'A NEDEN TAM BİR MEAL YAZILAMAZ?
    ALLAH’TAN ROL ÇALARAK ALLAH’A MEYDAN OKUYANLAR!
    Duygularını kontrol altına almış alimlere ihtiyaç var.
    Kaidelerden başlamak gerekir.
    DTY
    https://t.co/53UWAXNi9M https://t.co/jZZgRY78da

    YanıtlaSil
  134. Kaideden yola çıkarak bir sağlama,muhasebe yapalım tevhit inancımızı.
    Anlaşmak için sıfırdan başlamamız gerekir.
    İslamiyet güncellenmeli.
    DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM.
    İlk olarak cenneti garantileriz daha sonra...
    İNSANLARIN İYİLİĞİ DETAYLARDA GİZLİDİR.
    https://t.co/vUA6b40DDa https://t.co/naPvLTcDQW

    YanıtlaSil
  135. Ve sen dağları görürsün; sen onları donuk, durgun sanırsın...
    Vakti geldikçe insana..41:53
    Tüm âyetler de şâhitlik ederler.
    Melekler*deriler*
    Muhammed sas 1400 sene evvel...
    PEYGAMBERİN SİZE ŞAHİT OLDUĞU GİBİ SİZLERDE TÜM İNSANLIĞA ŞAHİT OLMAK ZORUNDASINIZ
    https://t.co/QfqJD8ZOic

    YanıtlaSil
  136. VARLIK İÇİNDE KENDİSİNİ ANLAMLANDIRACAK SORUYU SORAN TEK TÜR İNSANDIR.
    Ben kimim, neyim, niçin varım, nereden geldim, nereye gidiyorum?
    Aklı anlamamış birisinin, akılla herhangi bir konuyu anlaması nasıl mümkün olabilir?
    Mantıkla yola çıkanların sonu.
    AKLIN GEREKTİRDİKLERİNDEN.
    HELAK GELMİŞ ! KAPIDA.
    ÇÖZÜM.
    DTY
    ÇAĞRI...Akıl ve Güç sahiplerine duyurulur.
    https://t.co/jrPaUAn0um

    YanıtlaSil
  137. Âlemlere (insanlara) uyarıcı olsun diye kuluna Furkan’ı indiren, göklerin ve yerin mülkü kendisine ait olan, hiç çocuk edinmeyen yani mülkünde ortağı bulunmayan ve her şeyi yaratıp onun mukadderatını takdir eden Allah, bereketlerin kaynağıdır.
    DTY
    https://t.co/0NyEf9FpWG

    YanıtlaSil
  138. Mühendislere duyurulur.
    İnsanlığın geleceğinin inşası için yeni fikir.
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    https://t.co/I1Qa04oTdC
    Allah, peygamberlik müessesesi ümmete yüklenmiştir.
    İslamiyet güncellenmeli.
    İnsana RECET yapmamız lazım.
    https://t.co/oP1y0ycCOS

    YanıtlaSil
  139. Gerçeği keşfeden, başkaları farkı düşünüyorlar diye onu gizleyen hem budala hemde alçaktır. Tek bir kişinin," benden başka herkes yanılıyor" demesi, güç şüphesiz. Gerçekten herkes yanılıyorsa,o ne yapsın?"
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    https://t.co/clRicQ2vsG https://t.co/5j2nnVEKG9

    YanıtlaSil
  140. “Ben gerçekten yenik düşürüldüm, bana yardım et!”

    Allâh, senin hakikatindir, özündür, varlığındır.
    **Sözü çok tehlikelidir.Yanlıştır.**
    Kişiyi cehenneme götürür.
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Ben, bildiklerimizle değil de bilmediklerimizle biraz kendimizi anlamaya çalışalım diye düşünüyorum.
    Bu sözün aksini iddia eden varsa buyurun konuşalım.EŞYA BAZ,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.BÜTÜN DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR. +31628832683 Namenstr.8 Breda Holland. Hüseyin Şaşmaz (uzun)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1414999745618089&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  141. OLGUN AYDOĞU 💠 RAMAZAN DEMİR SOHBETLERİ 4️⃣
    TARİH YİNE DEĞİŞECEK!: "KARAHANTEPE" | “Burada yaşayan insanlar başka bir dünyanın parçası!”
    İnsanları İnandıkları Şeyin Yanlış Olduğuna Neden İkna Edemeyiz?
    Sünnetullah, Doğanın kanunu. Kaideler ile yenilen!
    DTY
    https://t.co/vRnfcY0g9P

    YanıtlaSil
  142. Azıcık niyeti, azıcık farkındalığı, azıcık ciddiyeti, azıcık sorumluluk hissi olan birisinin işbirliği yapmanın mecburiyetinden ve bundan başka yol olmadığından zerre kadar şüphesinin olmaması lazımdır.
    Duygularını kontrol altına almış alimlere ihtiyaç var
    https://t.co/vAlNfhwDeK

    YanıtlaSil
  143. Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Hakikatleri idrak etmek ve Yeni Şeyleri Hazmetmek Zordur!
    Kaos Çağı artık.İnsan kokuyor!
    Toplumların bütün emelleri çökmüş durumda.
    Yeni Nesillere Duyurulur.!
    MANKURTLAŞMA.
    https://t.co/4tihZSmzoR

    YanıtlaSil
  144. Her var olanın bir ustası vardır.Kaidesinden yola çıkarsak.
    MEAL HATALARINI KUR'AN'A MAL ETMEK
    Anlaşmak için sıfırdan başlamamız gerekir.
    YENİDEN DOĞMAK!
    Hakikatleri idrak etmek ve yeni Şeyleri hazm etmek zordur.!
    SÜNNETULLAH,Allahın değişmez YASA larıdır.
    https://t.co/EHPcVAy2sf https://t.co/hFy4rfUbgh

    YanıtlaSil
  145. ALLAH,İnsanın algılama alanının kapsamı dışındadır.(Yaratıcı)
    Allah katında geçerli olan din İslâm'dır.
    SAKIN BİZLER, YAHUDİLEŞTİRİLMİŞ MÜSLÜMAN OLMAYALIM?
    Bugün "New Age Dini(Yeni Çağ Dini)'' dünyada gittikçe yaygınlaştırılan bir "lego dini"dir.
    DTY.
    https://t.co/V4dTlalInM

    YanıtlaSil
  146. Rasyonalizm, doğru bilginin kaynağının akıl olduğunu savunur. Platon, Aristoteles, Descartes, Farabi, Hegel ve İslam dünyasında da Mesailer de bilginin akıl yoluyla elde edileceğini savunurlar.
    ***Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.***
    "Bilgi En Büyük Güçtür" Düşünmek,duygusal bir durum değil; akli bir durumdur. Zira insanın en temel vasfı, düşünmek ve bilmektir.
    Hakikat ve hikmet arayışına çıkanlar, onunla kucaklaşabilenler kurtulacak, yeni ahlaki dünyanın fatihleri olacaklardır.
    https://t.co/FrWgu3LxjZ

    YanıtlaSil
  147. Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    DİNİ YANLIŞ ALGILATTIRILMAMIZ VE ALGILAMAMIZ.
    Davranışları sebebiyle zalimlerin bir kısmını diğer kısmına yönetici yaparız.
    Bilgilendirme günü CUMA.
    Cenneti kazanmak onay ve red meselesidir.
    https://t.co/Rrf1GDlALz

    YanıtlaSil
  148. HİKMETSİZLİK;Farklı akledenlere kulak vermemektir. Hikmetsizliğin,yenilgiye götüreceğinin farkında olmamaktır.
    Bildiklerimizle değil de bilmediklerimizle biraz kendimizi anlamaya çalışalım diye düşünüyorum.
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri
    https://t.co/3zkTK5LtS3

    YanıtlaSil
  149. Rad 1-11.+ 1.Elif, Lâm, Mîm, Râ. İşte bunlar, Kitab’ın âyetleridir. Sana Rabbinden indirilen şey haktır/gerçektir. Lâkin insanların çoğu inanmıyorlar.
    Harflerin ve rakamların karışımından yapıyor proğram yapıcıları.o zaman kuran ayetlerinide getirsinler.?
    https://t.co/mgTQ0ITGlz

    YanıtlaSil
  150. Eşyadaki özellikleri diğer eşyadaki özelliklerle ilişkilendirdiğin zaman problem çözülür.
    KURANDAKİ HER KELİME BİRBİRİYLE İLİNTİLİ.
    İNSANIN EŞYA OLUŞU.
    EŞYA,ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.DÜĞÜMLER ÇÖZÜLÜR.
    "Afrika'da kanat çırpan bir kelebek, Amerika'da fırtına yaratır"
    https://t.co/rzmccx6cCg https://t.co/ohkL7f9FSt

    YanıtlaSil
  151. Bizim La İlahe İllallah'ımızda Problem Var...Bizim uğraştığımız şeye bak...!
    İlla Allah diyoruz da kimin Allah tarifini onaylıyoruz oraya bir bakalım.
    ŞEYTANIN SON KOZU HİLAFET
    HELAK KAPIDA.
    Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://t.co/M5RJVIdE5U https://t.co/2XZlnnaJUM

    YanıtlaSil
  152. İnsanlığın kurtuluş istikameti
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir
    Ruh eşyadaki özelliktir.
    Bakarsın bir sinek çıkar her şey değişir.
    Samimiyet istiyorum artık,
    Eğer topyekün seferber olmazsanız,sizin yerinize başka bir topluluk getirir
    https://t.co/kjOEipx20k

    YanıtlaSil
  153. KUR’AN’DAKİ ÖNEMLİ SÖZCÜK VE KAVRAMLAR-9.BÖLÜM (İKİ ADEMOĞLU İLE İLGİLİ GERÇEKLER)
    MAİDE-27-32.
    İSLAM ÜMMETİ OLARAK DA BİZİM BAŞIMIZA
    AYNI ŞEY GELMİŞ.
    İnsanın duygularını,düşüncelerini kontrol altına alma
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri
    https://t.co/C2OZ7WZUVG

    YanıtlaSil
  154. Sıradan 4.+ ATAİSTİM DİYENLER YALAN SÖYLEMEKTEDİRLER.VEYA KENDİSİNİ İFADE EDEMEMEKTEDİRLER.
    DELİL.HEM AKLİ HEM NAKLİ.
    Mantıkla yola çıkanların sonu.
    Her var olanın bir ustası vardır.Kaidesinden yola çıkarsak.
    ÖLÇÜ,NETLİK,SIRA,OLSUN Kİ HEDEFE VARASIN. ŞİRK.
    https://t.co/sc8urv2pQS https://t.co/UrOVnvW43c

    YanıtlaSil
  155. ‘Zaman Değişmeli’.zaman bu katta oldukça farklı akıyor.İleri gidebilmemiz için önce geri gitmemiz gerek.
    Peki söylemiş midir? EVET SÖYLEMİŞTİR.
    Kitab’ı hak olarak indirdik.
    Her var olanın bir ustası vardır.Kaidesinden yola çıkarsak.
    DAVA ADAMLARINA DUYURU.
    https://t.co/Jf49wIGSLJ

    YanıtlaSil
  156. Bu din benim dinim değil
    İnsanlar bize (!) bakıp dinden soğudular.
    Atalarımızı üzerinde bulduğumuz şey bize yeter
    Sıfırdan başlamamız gerekir.
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    İNSANIN EŞYA OLUŞUNUN DELİLİ.
    Hırs,başarıya giden yoldur.
    https://t.co/G0aPp68ROp

    YanıtlaSil
  157. http://namenstr8bredahollanda.blogspot.com/2016/12/esyayi-bazolcu-aldigimizdaasl-olan.html
    Hakikatleri idrak etmek ve hazm etmek zordur. Yeni Şeyleri Hazmetmek Zordur!
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=886202768497792&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  158. Her var olanın bir ustası vardır.Kaidesinden yola çıkarsak.
    İNSAN, EŞYA VE VAKIA İLE OLAN İLİŞKİSİ.İnsan arzı imarla mükelleftir.
    ÇÖZÜM.
    Bu gün bu fikirleri insanlığa ulaştırdığın zamanda kişiler akın akın bu dine gireceklerdir.
    Düşünüp ibret alan yok mu?
    https://t.co/MQf1gBNTsl

    YanıtlaSil
  159. Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    ŞU FİKİRLERE SAHİP OLURSAN BAKIŞ AÇIN DEĞİŞECEKTİR
    Tüm insanlık hastadır.Temel nedenleri vardır,göz ardı edip durduğumuz temel nedenler.
    Düşünmelidir ki,bildiklerini iyice hazmetsin.
    NEREDEN NEREYE.!
    https://t.co/sAtkhSOhLs

    YanıtlaSil
  160. Eğer dikkatli olmaz,düşünmeden her söylenen rivayete iman edersek,farkında olmadan inkârcılar saffında olacağımız gibi,İslam dinine de çok büyük kötülük yapmış oluruz.
    Doğru Bildiğimiz Yanlışlar.Tüm bildiklerinizi unutun!
    DAVA ADAMLARI KAVİMLERİNDEN AYRILMADIKÇA...
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN.ÇÖZÜM.
    Ey iman etmiş kimseler! Sözleşmeleri yerine getirin.
    https://t.co/JQtaNmrV7E

    YanıtlaSil
  161. Bizim patlamış şişenin yerine yeni bir şişe almanın zamanı geldi ve geçiyor.
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN.DÜNYA'YA ÇÖZÜM.
    Düşünmesini bilirseniz kendinize bir kapı aralamış olursunuz.
    HAKİKAT'in, besbelli olma özelliği vardır. Kanıtlara gereksinimi yoktur.
    https://t.co/cxOTbBaoX8

    YanıtlaSil
  162. Amaçları Ayasofya'yı eski haline getirmek! + Fatih Sultan Mehmet İstanbul’u fetih için savaş verirken papazlar Ayasofya’da toplanıp meleklerin erkek mi dişi mi olduğunu tartışmaktaymış.
    Bizim La İlahe İllallah'ımızda Problem Var.
    Bizim uğraştığımız şeye bak.!
    Kafamı boş işlere yordum.!
    'Tarih'i 'tekerrür'diye tarif ediyorlar;Hiç ibret alınsaydı, tekerrür mü ederdi?
    Şeytan İncil Yazar mı? Evet yazar. Akli fonksiyon olduğundan her kılığa girebilir.Her yerde tezahür edebilir.
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN ....DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    https://t.co/i3QSjoPhE3

    YanıtlaSil
  163. YÜRÜMEK DÜŞÜNMEKTİR
    Yürümek filozof-vâri bir eylemdir. Ayağın adımı, düşüncenin adımıdır. Bundandır ki, yeni bir düşünce, çoğunlukla, tabiatın zaten hep orada bulunan bir unsuruymuş gibi gelir bize; düşünmek, üretim değil de bir yolculuktur sanki. Belki de, yürümenin düşünürlere mahsus faydalarının kaynağı da budur. Yoluculuğun sürprizleri, özgürleştirmesi ve zihin açıcılığı bazen dünyayı değil mahalleyi dolaşırken de edinilebilir; yürüme, hem uzaklarda hem de yakınlarda yol alır. Yürümek insanın çevresindeki sınırını sonsuzca genişletmiş ve insanın beyninin gelişmesine katkıda bulunmuştur.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02mcBzmpGCXjpCmD2vCrLLtzGcLqXaMVnVzG8PcsR25h85JL7hw5BGwLPE7Pswzx8kl&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  164. KİŞİNİN TAKİP ETMESİ GEREKEN HEDEF.
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Gidişatı doğru okuyup tedbirler almamız; mükellefiyetlerimiz bakımından büyük önem arz etmektedir.
    Bildiklerimizle değil de...
    Yeni Nesillere Duyurulur.
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02osMdJojdjjhkBEhJrHca9k5z5Kv5ZRnGUDw5gquh4TDx79NwfE22DCNZUSugVRhbl&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  165. P.K.-150.B.(KUR’AN’IN EVRENDEKİ MUCİZELERİ)
    Vakti geldikçe insana, kâinatın uçsuz bucaksız ufuklarında ve bizzat kendi iç dünyasında âyetlerimizi göstereceğiz.
    DİKKAT SEN BU GÜN PEYGAMBERLERDEN DAHA AVANTAJLISIN.
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARI.DÜNYA'YA ÇÖZÜM.
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02NN78698WeZhTwssRrPJ7r8L7RUiF3kG6vEjJeEqfeEyiVrtFFa8EgvRbp1uuWJ9rl&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  166. BAKIŞ AÇINI DÜZELT VE YENİDEN DOĞ...!
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.

    Eşyadaki özellikleri diğer eşyadaki özelliklerle ilişkilendirdiğin zaman problem çözülür.
    “Allah, peygamberlik müessesesi ümmete yüklenmiştir....
    DİKKAT SEN BU GÜN PEYGAMBERLERDEN DAHA TOLERANSLI,AVANTAJLISIN.
    Siz in problemin çözümü bende benim problemin çözümü de siz de
    Artık tartışmaya gerek yok...E
    İlk olarak cenneti garantileriz(KAİDELERLE SAĞLAMA.yapmak şartı ile) daha sonra...
    DÜNYAYA GELİŞ GAYESİNİN DIŞINDA FARKLI MECRALARDA OYNAMA ...
    İNSANLARIN İYİLİĞİ DETAYLARDA GİZLİDİR.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02RNqwkauREhiewDhD7QceiExS8z1s3CP1qy4NGL1thzpede6vQ9MnMPypz423DyBQl&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  167. İNSANLIĞIN GELECEĞİNİN KURTULUŞ İSTİKAMETİ.
    Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Kapitalizm..yönlendirmek bize düşer
    RECET lazım.
    Ben,bildiklerimizle değil de bilmediklerimizle biraz kendimizi anlamaya çalışalım diye düşünüyorum.
    https://twitter.com/huseyinsasmaz/status/1569876630281064448?t=MaEX9-XK_1AzqS82BLxwow&s=19

    YanıtlaSil
  168. Bütün insanlığın kurtuluş istikameti..
    Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Kardeşlik, itimat demektir. İtimat ise itikat ister. Sözle değil, gönülle olur.
    Maddeci düşünürler; evrenin bir yaratıcısı olmadığı
    düşüncesindedirler.
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0351xXVoB24cGBvMqyda96xtPkvfT4xZVy7RJqnYMrBu7vWhLReUnr8iWAAGcTtD8Dl&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  169. Fikirsiziz efendiler, fikirsiziz! İhtiyacımız sadece fikre.
    Kapitalizm önü alınamaz bir hırsıda beraberinde getirdi.O zaman bu ideolojiyide yönlendirmek bize düşer.
    Küresel Çağda Varolmak için aşağıdaki fikri benimsememiz lazım.
    Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Allah için hak olarak cihad edin.O sizi seçti...
    Zamanları kim inşa ederse gelecek de onun olacaktır
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1270215986763133&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  170. İnsanları içinde yaşadıkları bataklıktan kurtar. Ayağa kalkmalarına yardım et ve onlara yön ver.
    Müslüman evinde rahat rahat yatamaz. Böyle bir hakkı yok.
    Siz in problemin çözümü bende benim problemin çözümü de siz de--HAC KONUSU--Düşüncenin Okullaşması -
    https://t.co/mFiczWh2ca

    YanıtlaSil
  171. İSLÂMÎ ÇÖZÜM İÇİN İSLÂM DAVASI "ANA HAYATÎ DAVA” OLARAK İDRAK EDİLMELİ :VE MÜCADELESİ "ÖLÜM-KALIM MESELESİ" SEVİYESİNDE BENİMSENMELİDİR .
    İNSANIN EŞYA OLUŞU-
    İnsanlığın kurtuluş istikameti..
    Vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    ÇÖZÜM
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=1024137941370940&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  172. Bütün insanlığın kurtuluş istikameti..
    Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Gerçek şu ki, inkar edenler, yeryüzünde olanların tümü ve bununla birlikte bir katı daha onların olsa, bununla da kıyamet gününün azabından (kurtulmak için) fidye vermeye kalkışsalar, yine onlardan kabul edilmez. Onlar için acı bir azap vardır.Maide,36.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=741365986314805&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  173. Bütün insanlığın kurtuluş istikameti.
    Vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    insanların yükselişi düşünmekten geçiyor.
    YÜRÜMEK DÜŞÜNMEKTİR.
    Eğer topyekün seferber olmazsanız,sizin yerinize başka bir topluluk getirir.
    YENİ NESİL GELİYOR.
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=1273448969773168&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  174. 🔴MÜSLÜMANLAR ÜÇ KURUŞA EN ESKİ MUSHAFLARI BATI'YA SATARKEN UTANMADILAR
    💠"Müslümanlar "KUR'AN'IN BİR HARFİNİN BİLE DEĞİŞMEDİĞİ" inancının rehaveti ile uyudular.
    Bütün insanlığın kurtuluş istikameti.
    Vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1514883738963022&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  175. KİŞİNİN TAKİP ETMESİ GEREKEN HEDEF.
    Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Önce bakış açısını değiştirmek lazım.
    Cenneti kazanmak onay ve red meselesidir.
    Kişilerin cennet algısını berraklaştırmak,netleştirmek gerekir.
    Düzenleme işi de ölçüler,tartılar, kayıtlar ve kurallarla başlar.
    İnsanın fıtri sermayesi üzerine oturmayan toplumlar cazibe kutupları bulmaya çalışırlar.
    Yeni Nesillere Duyurulur.!
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=748727135578690&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  176. KİŞİNİN TAKİP ETMESİ GEREKEN İSTİKAMET.
    GENELDE İNSANLIĞIN ÖZELDE MÜSLÜMANLIĞIN YOL AYIRIMI.
    İŞTE TAM DA BU İSABETLİ BAKIŞ AÇISI.
    Vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    BU ÖZELLİK,KİŞİNİN OLAYLARA BAKIŞ AÇISINI BELİRLEMEK İÇİN BİR ÖLÇÜDÜR.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=165952757189467&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  177. Bütün insanlığın kurtuluş istikameti.
    Vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    ZEHİRLENMİŞ VE ZEHİRLENMEYE DEVAM EDEN TOPLUM.
    Önce bakış açısını değiştirmek lazımdır.
    İnsanlığın kurtuluşu genelde alimlere özelde kişinin kendisine düşer.
    https://facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02uJE6mjs1ebw7FYAt66hnm5nuBt4GrwjAjtoJ7TkkwPdcYCN1zciaa5oV4QLbVV4Ml&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  178. İNSANIN İLK SORUMLU OLDUĞU ŞEY:
    T.C. Devleti ve yeryüzündeki diğer devletler Müslümanın devleti olamaz çünkü kaidelere ters.
    NESLİ KAYBEDİYORUZ.Kapitalizm..Yönlendirmek bize düşer.
    Dostunu düşmanını tanıman için önce matematiksel verilerini bilmen gerekir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02vrseYbmf5C4DdZ3RatvGjrjyYed4qNY33F9QgGAHb9gH9rUytKzQd2H7UusGTR39l&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  179. İnsanlığın kurtuluş istikameti
    Asıl olan.vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Anlaşmak için sıfırdan başlamamız gerekir.
    YENİDEN DOĞMAK!
    Fikrin kişide mefhumlaşabilmesi için fikrin vakıaya mutabık olması gerekir.
    Öncü,Alim,Çağından Mesuldür
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=174793716305371&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  180. Büyük Patlama Teorisi Çöktü Mü?
    Bu evrenin matematiğini henüz çözemediğimizi de görüyoruz. Bütün bunlar da bizi hayatın anlamı nedir sorusuna getiriyor.
    Bilim tarihinin kilometre taşlarından birine birkaç gün kaldı! WEBB Uzay Teleskobu neden çok önemli?
    Sizin hedefiniz daha büyük olmalı.
    Kavramına sahip olunmayan şey görülemez.
    Bazıları bu gibi olaylardan umutlanıp elde olan verilerle hesaba yanaşmıyorlar.
    Halbuki kişi hesap yaparken elde olan verileri kullanır. Vaka böyledir.
    O zaman şuradan bakmamız gerekir.
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    İSLAM ALEMİNİN ACİL AYDINLANMA ÇAĞINA İHTİYACI VAR!
    DAVA ADAMLARI KAVİMLERİNDEN AYRILMADIKÇA...
    ÇAĞINDAN SORUMLU KİŞİ.
    NEDEN SEN DEĞİL...?
    BAKIŞ AÇISI VE YENİDEN DOĞMAK...!
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1535137700270959&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  181. Cezası Ölüm Olan Suçlar Nelerdir? MAİDE-33,34.Allah’a ve Elçisi’ne karşı savaşan; bozum yapmaya teşebbüs etmiş olan ve yeryüzünde kargaşa çıkarmaya çalışanların –siz onlar üzerine güçlü olmazdan/onları yakalayıp denetim altına almazdan önce hatalarından dönenler hariç– karşılığı, ancak öldürülmeleri veya kent yaşamından uzaklaştırılıp çiftliklerde tarım işçiliği yaptırılması, taş ocaklarında çalıştırılmalarıyahut sözleşmelerden; taahhütlerden ilişkilerinin kesilmesi, ya da bulundukları yerden sürgün edilmeleridir. Bu, onlar için dünyada bir aşağılıktır. Âhirette de onlar için büyük bir azap vardır. Artık iyi bilin ki Allah, çok bağışlayan ve çok merhamet edendir.
    Mal can ve namuz konusunda kim ne diyor diye.
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    KUR’AN’DAĶİ ÖNEMLİ SÖZCÜK VE KAVRAMLAR-1.BÖLÜM
    Kavramına sahip olunmayan şey görülemez."Kavramına sahip olmadığınız bir şeyin hakikatini inşa edemezsiniz."
    ALLAH,İnsanın algılama alanının kapsamı dışındadır.
    KAİDELERLE SAĞLAMA.
    Her var olanın bir ustası...
    Emeviler dönemi düzenleme ve değişiklikleri
    Otarite olmadan nasıl disiplin sağlanamazsa İslam Devleti olmadanda islamın hakimiyeti sağlanamaz.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1544024219382307&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  182. Kur’ân’ın iddiası bütün İslam aleminin iddiasıdır,...
    Mühendislere duyurulur. İnsanlığın geleceğinin inşası için yeni fikir. Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.İmanınızın Mimarımısınız?
    Bugün İslam dünyasında yaşanan din, Kur’ân kaynaklı bir din değildir.
    Kuran neden bir anda topluca indirilmemiştir_Kuran'ın tertillenmesi (düzgünce düzene koyulması)_Kuran kendi kendini tefsir eder.
    Kur’an, tahrif edilmeden günümüze kadar gelmiştir. Öyle mi acaba!
    Bildiklerimizi Yeniden Düşünmeye İhtiyacımız Var!
    Allah yarattığı her şeyin matamatiğini yapmış. sende yapmak zorundasın.
    DİKKAT...DİKKAT...DİKKAT...
    Düşünen ve üreten topluluklar içerisinde yer almanın bireysel performansımızı etkilemesi açısından büyük bir ihtiyaç olduğunu söyleyebiliriz.
    Aklını kullanan insan; Eşyadaki özellikler ile vakıayı ilişkilendiren insandır.
    ÇAĞRI.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1548070798977649&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  183. Anlaşmak için sıfırdan başlamamız gerekir.
    YENİDEN DOĞMAK!
    Fikrin kişide mefhumlaşabilmesi için fikrin vakıaya mutabık olması gerekir.
    GALAYA ALINMAYACAK KİŞİLİKLER.
    Öncülerin;Mefhumları, Kavramları değişsin ki toplum değişsin.
    Şu Fikir üzerine yoğunlaşılması lazım.
    Asıl olan. vakanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Kafamı boş işlere yordum...!
    https://t.co/fAyCP8n51L

    YanıtlaSil
  184. İnsan arzı imarla mükelleftir.
    Bir fikri kas gücüyle yenemezsiniz. Hiçbir fikir, silahla öldürülememiştir. Bir fikri, ancak başka bir fikirle yenebilirsiniz.
    Kimseden korkumuz yok. Fikrimize o derece güveniyoruz.
    ***
    Vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileri.
    Zâlim Müslümanlar.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=583716278746444&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  185. Önemli Konularda En Doğru Kararı Vermek İçin 6 Teknik
    İnsan arzı imarla mükelleftir. "İnsan için ancak çalıştığı vardır." (Necm: 39)
    KAİDELERİN KONUŞTUKLARINDAN ....DÜNYA'YA KÖKLÜ ÇÖZÜM...
    KAİDELERDEN BAZILARI.
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1602546740196721&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  186. EŞYA; ÖLÇÜ ALINDIĞINDA.İNSANLIĞIN PROBLEMİ ÇÖZÜLÜR. Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    İNSANLIK BU SAHNEYİ TÜM DÜNYADA GÖRDÜKTEN SONRA AŞAĞIDAKİ FİKRE SARILACAK.
    İnsanlık Tarihinin En Tehlikeli Dönemi..
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1134439270340806&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  187. Şimdi, bu/bugünkü din, o gün indirilen ve o bedevilerden ‘asrı saadet’ çıkaran, ölü ve öldürmeyi iş edinmiş zulümata/karanlıklara gömülmüş algıdan bir diriliş, diri bir nesil çıkaran din midir?! Evet, hem aynıdır, hem gayrı! Çıkın işin içinden çıkabilirseniz! Kaynak orijinal de algılanan, duyulan-hissedilen, yaşanan, tezahürler faklı, hem de telifi imkânsız denecek kadar farklı!
    ASRI SAADET Mİ ASRI FELAKET Mİ?
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=253020228482719&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  188. P.K.190.B-Büyük Yok Oluş Başladı, Sırada İnsanlık Var!
    MALA EL KOYMA DÖNEMİ KAPIDA.
    Size karşı savaşa kendileri başlayan bir toplumla savaşmaz mısınız?
    Onlarla savaşın ki, Allah, sizin ellerinizle onları cezalandırsın.
    KUR'AN'A NEDEN TAM BİR MEAL YAZILAMAZ?
    UYAN EY MÜSLÜMAN VE DİĞER İNSANLAR.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1692286921222702&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  189. NE İSTEDİĞİNİ BİLEN VAR MI?
    Günümüzde yaşayan Resuller, kim.?
    Sünnetullah, Doğanın kanunu. Kaideler ile yenilen!
    *Senden de‘kesin söz’aldık.*
    Müslüman evinde rahat rahat yatamaz. Böyle bir hakkı yok”
    📷"adam arıyorum"📷
    GELİN DÜNYAYI YÖNLENDİRELİM.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1694325271018867&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  190. KİŞİNİN TAKİP ETMESİ GEREKEN HEDEF.
    Asıl olan. vakıanın eşyadaki özellikleri ile olan ilişkileridir.
    Gidişatı doğru okuyup tedbirler almamız; mükellefiyetlerimiz bakımından büyük önem arz etmektedir.
    Bildiklerimizle değil de...
    Yeni Nesillere Duyurulur.
    https://t.co/5S5E8w0FJ1

    YanıtlaSil
  191. P.K-206.B-ABD yıllardır UFO’ları gizliyor mu?
    NASA İLAHİYATÇILARI İŞE ALIYOR! UZAYLILAR MI GELİYOR?
    CİN NE DEMEK.YERLİ YABANCI.SEKALÂN,KÜTLESİ VE AĞIRLIĞI OLAN VARLIK.
    FSM İst...
    Kafamı boş işlere yordum.!
    Tefarruatla uğraşmanın anlamı yok.sadede gelelim.
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1755487364902657&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  192. İman edene başka gerek hangi kitap?
    Allah elçisi ümmetinden Kur’an’ı dikkate Almazlarsa şikayetçi olacak diyor.
    Kaçınılmaz Felaket: NÜFUS PATLAMASI
    Bizim La İlahe İllallah'ımızda Problem Var.
    Bizim uğraştığımız şeye bak.!
    Büyük Yok Oluş Başladı, Sırada İnsanlık Var!
    HELAK GELMİŞ ! KAPIDA.
    İçinde bulunduğumuz toplum...kişilik bozukluğu örneği sergilemektedir.
    Değişim fıtrat gereğidir. Ya değiştirirsiniz, ya da değiştirilirsiniz.
    İnsan arzı imarla mükelleftir. "İnsan için ancak çalıştığı vardır."
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1757331428051584&id=100013242319421

    YanıtlaSil
  193. Mekke müşrikleri ve günümüz müşrikleri,Mü’minlerin Mekke dönemi boyunca kendileriyle mücadele ettikleri tipler Müşrikler olmuştur.2020 DAHA BETER.
    "VAHDETİ VÜCUT FELSEFESİ""NEW AGE FELSEFESİ"
    YENİ DÜNYA KURULUYOR.
    DAVA ADAMLARI KAVİMLERİNDEN AYRILMADIKÇA-
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1776716259446434&id=100013242319421

    YanıtlaSil